تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوش برای متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری

خبر خوش برای متقاضیان تحصیل در مقطع دکتریبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین توکلی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص انجام مصاحبه دکتری برای متقاضیان و هم زمانی آن برای برخی از داوطلبان در چند دانشگاه اظهار کرد: بررسی‌های لازم از سوی کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور درباره همزمان نشدن مصاحبه کد رشته محل‌های امتحانی در ۲دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی انجام شده است و این امر همزمان نخواهد بود.

وی تصریح کرد: چنانچه حضور در جلسه مصاحبه برای تعدادی از داوطلبان همزمان باشد، در پایان مهلت مصاحبه ها، یک یا 2روز برای شرکت این افراد در جلسه مصاحبه در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوش برای متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..