تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز دهمین دوره جشن‌های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در مشهد

آغاز دهمین دوره جشن‌های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در مشهدlبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهدمدیر عامل موسسه جوانان استان قدس رضوی در مراسم آغاز دهمین دوره جشن‌های زیر سیاه خورشید  گفت :کاروان‌های اعزامی شامل نخبگان فرهنگی، مبلغینی از اساتید حوزه و دانشگاه، خدام قاری، مداح و سخنور می‌باشند که تبلیغ سبک و سیره حضرت رضا (ع) و اشاعه محبت اهل بیت (ع) از جمله گفتمان‌های اصلی کاروان‌های خارج از کشور است.


مجتبی مختاری گفت::همراه با تمام کاروان‌های خارج از کشور، یک خادم قاری برجسته و بین المللی نیز اعزام می‌شود، چرا که قرآن محور وحدت بین مجامع اسلامی است.


معاون اماکن متارکه استان قدس رضوی هم در این همایش ضمن اشاره به اینکه جشن‌های زیر سایه خورشید از اهمیت بسیار بالای برخوردار است گفت :سرکشی از مستضعفان، تکریم و دیدار با باخانواده‌های شهدا، حضور در بیمارستان‌ها مراکز ایتام، زندان‌ها و دیدار با نمایندگان، ولی فقیه و مسوولان کشوری برنامه‌های اصلی جشن‌های بین المللی زیر سیه خورشید ۹۶ است.


منبتیان گفت::هدف اصلی برگزاری جشن‌های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید ترویج سبک زندگی دینی بر پایه معارف ناب در سیره ایمه اطهار به ویژه حضرت رضا (ع) با بهره گیری از ظرفیت‌های استان قدس رضوی در جهت حمایت از حرکت‌های مردمی است.

انتهای پیام //ف.ج 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز دهمین دوره جشن‌های مردمی و بین المللی زیر سایه خورشید در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..