تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسانه‌های داخلی باید بدون ترس در مقابل امپراطوری رسانه‌ای دشمن بایستند

رسانه‌های داخلی باید بدون ترس در مقابل امپراطوری رسانه‌ای دشمن بایستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در نشست توسعه و تحول مدیران مراکز صدا و سیمای استان‌ها اظهار داشت: دشمنان با برخورداری از امپراتوری رسانه‌ای و با استفاده از تکنیک‌های عملیات روانی درصدد ضربه زدن به مبانی اسلام و ارزش‌های دینی هستند و رسانه‌های داخلی باید بدون ترس در مقابل این امپراتوری رسانه‌ای دشمن بایستند.

آیت الله علم الهدی رسانه ملی را سنگر اسلام خواند و از مسوولان صدا و سیما خواست: بدون ملاحظه کاری از جریان‌های ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند و در مقابل هجمه عملیات روانی دشمن عقب نشینی نکنند.


نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی، شبکه خراسان را یک شبکه در حال توسعه خواند و افزود: ظرفیت این شبکه استانی به عنوان استانی که سالیانه میزبان ۲۵ میلیون زائر داخلی و ۴ میلیون زائر خارجی است، چند برابر شرایط فعلی این شبکه است و تا کنون تنها ۳۰ درصد از ظرفیت این شبکه تحقق یافته است.


آیت الله علم الهدی در پایان ابراز امیدواری کرد: توسعه شبکه خراسان رضوی و زمینه سازی برای رفع کمبود‌های فعلی از آثار نشست توسعه و تحول مدیران صدا و سیما باشد.


معاون امور استان‌های رسانه ملی هم در این دیدار گفت: حدود ۲۶۰ شبکه تلویزیونی فارسی زبان در ماهواره به صورت شبانه روزی برای تضعیف ایمان و اعتقادات جوانان ما تلاش می‌کنند که این موضوع لزوم برنامه ریزی برای ارتقای کیفی برنامه‌های رسانه ملی را دو چندان می‌کند.


در حاشیه این نشست نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی لوح قدردانی مدیران مراکز صدا و سیما را به پاس تلاش‌های دکتر علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی به ایشان اهدا کرد.

انتهای پیام//ف.ج

نشست توسعه و تحول مدیران مراکز صدا وسیمای استان ها  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسانه‌های داخلی باید بدون ترس در مقابل امپراطوری رسانه‌ای دشمن بایستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..