تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ارائه اظهارنامه های مالیاتی در گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ مدیرکل امور مالیاتی گلستان در دیدار بانماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان گفت ؛ امسال تا کنون 64 هزارنفرنسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی اقدام کردند که نسبت به پارسال دو برابر است.


علی اصغر هزار جریبی افزود ؛ از این تعداد همچنین 40 هزار نفر به صورت خوداظهاری اقدام کرده اند.


وی گفت:میزان تحقق مالیات درسال گذشته414 میلیارد تومان بوده که هم نسبت به مصوب سازمانی و هم نسبت به مصوب استانی بیش از 100 درصد تحقق درآمد مالیاتی را شاهد بودیم.


هزارجریبی با اشاره به نقش موثر پرداخت مالیات در نوسازی و توسعه شهرها و روستاهای گلستان ادامه داد:درسال گذشته از محل عوارض مالیات برارزش افزوده 94 میلیارد تومان به حساب شهرداری هاو دهیاری های استان واریز و برای انجام امور عمرانی هزینه شد.


وی بیان کرد:یکی از دلایلی که باعث شد در چند سال گذشته به تحقق درآمدهای مالیاتی دست بیابیم تعامل خوب با اصناف و قسط بندی بدهی بخصوص برای وصول بدهی 20 میلیارد تومانی سال گذشته بود.


آیت الله نورمفیدی هم در این دیدار پرداخت مالیات را یک تکلیف و وظیفه مردمی خواند و افزود ؛ مردم باید احساس کننداین مالیات صرف توسعه کشور خواهد شد و در همه جای دنیا مرسوم است که کشور از طریق مالیات اداره شود .


وی گفت ؛ بسیاری از کشورها بیشتر هزینه های خود را از طریق مالیات تامین می کنند و کشور ما نیز باید به همین سو پیش برود.

انتهای پیام / م

دریافت بیش از ۵۰ درصد اظهارنامه‌های‌ مالیاتی مودیان گلستانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ارائه اظهارنامه های مالیاتی در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..