تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشش قاتل پای چوبه دار

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛یک مرد اهل یکی از روستاهای دیواندره که حدود هفت سال پیش در حین اختلافات خانوادگی با ضربات چاقو، زنش اهل شهر صاحب سقز را به قتل رسانده بود، امروز در سنندج پای چوبه دار بخشیده شد.

این فرد محکوم به قصاص، علیرغم تلاش‌های مکرر برای رضایت خانواده مقتول، نتوانسته بود رضایت آنان را جلب کند و امروز بنا بود که اعدام شود.

اما صبح امروزکه قرار بود حکم اعدام این فرد در محوطه زندان سنندج اجرا شود در حرکتی سخاوتمندانه، خانواده مقتول از اجرای حکم قصاص گذشتند و قاتل از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

امام جمعه صاحب ضمن تایید این خبر، از بزرگواری و گذشت و متانت خانواده مقتول و همکاری آنان با مردم و معتمدین تشکر و اظهار امیدواری کرد: این حرکت‌های انسان دوستانه در جامعه توسعه یابد و ضمن ریشه یابی موضوع، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری حوادث مشابه صورت بگیرد .

ماموستا محمد غفوری خاطرنشان کرد: گذشت خصلت انسان‌های بزرگ و صاحب خرد است و این بخشش و حرکت سخاوتمندانه را ارج می‌نهیم.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشش قاتل پای چوبه دار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..