تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به مددجویان کردستانی

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فرخ ذره بینان گفت: هفت میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان کمک معیشت در سه ماه ماهه نخست سال جاری به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه همچنین از طریق این نهاد یک هزار و ۱۲۰ مورد وام ضروری و کارگشایی به مبلغ چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سال جاری پرداخت شده است، گفت: ۲۰۰ میلیون تومان کمک موردی نیز در جهت حل مشکلات مختلف نیازمندان پرداخت شده است.

وی با اشاره به فراهم کردن اجرای طرح مفتاح الجنه و بازدید از خانواده‌های تحت حمایت، بیان کرد: 2 هزار و ۲۷۴ مورد بازدید در ماه مبارک رمضان  سال جاری انجام شد، که ۲۷۵ میلیون تومان در این بازدیدها به خانواده‌های تحت حمایت مساعدت شد.

ذره بینان افزود: کمک به آزادسازی چهار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند به مبلغ ۱۱ میلیون تومان و فراهم کردن زمینه معافیت از خدمت سربازی و انتقال ۱۴۵ از سربازان خانواده‌های تحت حمایت از دیگر خدمات این نهاد در سال جاری بود.

وی در ادامه با اشاره به خدمات مشاوره و راهنمایی از طریق مشاوران این نهاد عنوان کرد: چهار هزار و ۳۲۵ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق مشاوره‌های فردی و گروهی آموزش و راهنمایی شده‌اند.

هم اکنون ۴۵ هزار خانوار مستمری بگیر کمیته امداد استان کردستان هستند.

 انتهای پیام/م

پرداخت بیش از هفت میلیارد  تومان کمک معیشت به مددجویان کردستانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت ۳۵۰ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به مددجویان کردستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..