تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوراها در سایه‌‌‌ی مشورت و خرد جمعی می‌‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند/ نباید اداره‌ی شهر تک بعدی و استبدادی شود

ساعت: 17:34 منتشر شده در مورخ: 1396/04/22 شناسه خبر: 1148640

امام جمعه تبریز با تاکید بر ضرورت تمرکز اعضای شورا بر نقش نظارتی خود گفت: توجه به اجرای درست قوانین از اصلی ترین وظیفه شوراست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در پنجاه و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی شوراهای مراکز استان‌های کشور در تبریز، ابراز داشت: شورا مهد قانون گذاری شهری است و باید روح قانون گرایی در آن حاکم باشد.

وی با بیان این مطلب اظهار کرد: دوران تصدی شورا ها 4 سال است ولی آثار خدمات آن‌‌ها سال‌‌ها در لایه‌‌‌های مختلف شهر به یادگار می ماند.

امام جمعه تبریز با اشاره به ویژگی‌‌های مسئولیت پذیری و خدمت خالصانه تک تک اعضای شورا، خاطرنشان ساخت: افرادی که از طرف حکومت و مردم به عنوان مسئول در مجموعه شورای شهر انتخاب می‌‌‌شوند باید در خدمت به مستضعفان و صاحبان انقلاب باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌‌شرقی تصریح کرد: خوشبختانه بسترهای لازم برای همراهی دستگاه‌‌های دولتی استان آذربایجان شرقی با شورای شهر ایجاد شده است و در این شرایط می توان با جلوگیری از اتلاف وقت و سرمایه موجب آبادانی شهر شد.

وی همچنین بر منویات رهبر انقلاب تاکید کرد و گفت: همه باید سعی کنند به توصیه های مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و با کار انقلابی و جهادی به قشر ضعیف خدمت کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم در جمع روسای شوراهای شهر و مراکز استان‌‌‌ها با بیان اینکه شورای اسلامی کارآمد می تواند در سرنوشت یک شهر اثر گذار باشد، متذکر شد: شوراهای شهر در ممانعت از استبداد و تک بعدی شدن اداره شهر جلوگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: اهمیت مشورت و شورا در آن جاست که خداوند به حضرت محمد می گوید در جریان امورات با دیگران مشورت کن چون هرکس مشورت را در زندگی خود فراموش کند در حصول اهداف خود موفق نخواهد بود.

وی افزود: انتخاب اعضای شورا توسط مردم به مثابه اداره امور شهری توسط مردم است شوراها از ابتدای تاسیس کارهای بزرگی انجام داده اند و این در سایه با بهره مندی از خرد جمعی است.

امام جمعه تبریز در پایان بیان داشت: شهر تبریز شهرشهدای محراب، شهرعاشوراییان وشهر علامه هاست و سعی داریم این شهر را در شان نام خود آباد کنیم.

انتهای پیام/ن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوراها در سایه‌‌‌ی مشورت و خرد جمعی می‌‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند/ نباید اداره‌ی شهر تک بعدی و استبدادی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..