تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نواز شریف: استعفا نمی کنم

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما نخست وزیر پاکستان با رد گزارش کمیته مشترک تحقیقات درباره فساد مالی فرزندانش گفت: به هیچ عنوان از سمت نخست وزیری استعفا نخواهم داد .
به گزارش خبرگزاری صداوسیما از اسلام آباد به نقل از سایت شبکه خبری «اکسپرس»، «نواز شریف» در نشست هیئت دولت گفت : بازرسان کمیته تحقیقات گزارش خود را بر مبنای حدس و گمان تهیه کرده اند.
وی با بیان اینکه شرکتهای تجاری وی با پیروی از قوانین پاکستان فعالیت می کند افزود : هیچ گاه با سوء استفاده از اختیارات خود شرکتهای تجاری ام را گسترش نداده ام .
در این نشست اعضای کابینه دولت نیز حمایت خود را از نخست وزیر اعلام کردند .
نواز شریف در پایان سخنانش گفت بحران سیاسی باعث خسارت بخش اقتصادی پاکستان شده است .
دیوان عالی پاکستان قرار است دوشنبه آینده( 17 ژوئن) پس از بررسی گزارش تکمیلی از سوی کمیته مشترک تحقیقات رای نهایی خود را درباره فساد مالی فرزندان نواز شریف اعلام کند.
اعضای کمیته تحقیقات در گزارشی که چند روز پیش درخصوص پرونده اتهام فساد مالی علیه نخست وزیر پاکستان و فرزندانش معروف به پرونده «اسناد پاناماگیت» به دادگاه عالی پاکستان ارجاع داد، اعلام کرده است براساس نتیجه حاصل از تحقیقات انجام شده، بین میزان درآمد اعضای خانواده نخست وزیر و دارایی های آنها، اختلاف هایی وجود دارد.
پس از گزارش کمیته تحقیقات ، احزاب سیاسی مخالف دولت ، استعفای نواز شریف از نخست وزیری را خواستار هستند.
قراراست روز دوشنبه آینده دادگاه عالی پاکستان درباره نواز شریف حکم خود را صادر کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نواز شریف: استعفا نمی کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..