تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قطر ایرویز کشورهای همسایه را به ارعاب و انزوای قطر متهم کرد

مدیر شرکت هواپیمایی قطر ایرویز کشورهای همسایه را به «‌ارعاب» قطر و منزوی کردن این کشور به اتهام حمایت از تروریسم متهم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما به نقل از خبرگزاری فرانسه، اکبر الباکر مدیر شرکت هواپیمایی قطر ایرویز کشورهای همسایه را به «‌ارعاب» قطر و منزوی کردن این کشور به اتهام حمایت از تروریسم متهم کرد. 

وی با این حال اذعان کرد بحران منطقه ای بوجود آمده درآمدهای این شرکت را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

باکر با تأکید بر اینکه قطر می تواند در برابر تأثیر تحریم هایی که بر این کشور اعمال شده مقاومت کند گفت این تحریم ها بر منافع شرکت هواپیمایی تأثیر گذار بوده است زیرا ما هزینه های دیگری نیز برای فعالیت ها در داخل و خارج از کشور داریم.

وی با این وجود از بیان آمار و ارقام درباره تأثیر این بحران بر قطر ایرویز خودداری کرد. 

باکر گفت قطر می تواند تا هر زمان که این بحران ادامه یابد مقاومت کند. 

وی افزود: ما می خواهیم همسایگان ما بدانند این نوع ارعاب و تهدیدها بی نتیجه است زیرا مردم قطر بسیار قوی هستند. ما برای داشتن زندگی عادی هیچ مشکلی نداریم. 

باکر در مراسمی در دوحه که به نشانه حمایت از شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برگزار شده بود گفت: این شکستی برای آنهاست نه برای ما. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قطر ایرویز کشورهای همسایه را به ارعاب و انزوای قطر متهم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..