تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماینده دماوند و فیروزکوه از بیمارستان مرخص شد/۲ روز استراحت مطلق

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر برنامه های نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از مرخص شدن وی از بیمارستان خبر داد.

به گزارش انتخاب، هادی عشاق، در گفتگو با مهر با بیان این که به دلیل باز شدن «کیسه هوا» خودروی ۲۰۶، قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، شدت جراحات وی کم تر شده است، افزود: ابتدا تصور ما آسیب دیدگی شدید در ناحیه ستون فقرات و قفسه سینه بود و به همین دلیل وی به بیمارستان تهران منتقل شد.

وی اضافه کرد: پس از بررسی دقیق پزشکان، مشخص شد که ضرب دیدگی در ناحیه کمر نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ایجاد شده است.

مدیر برنامه های نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حال عمومی آقای میرزایی نیکو مساعد بوده و از بیمارستان مرخص شده است.

وی گفت: به تشخیص پزشکان و به دلیل اهمیت ستون فقرات، نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به مدت ۲ روز به استراحت مطلق خواهد پرداخت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماینده دماوند و فیروزکوه از بیمارستان مرخص شد/۲ روز استراحت مطلق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..