تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلط ارتش سوریه بر ۳ چاه نفتی در جنوب شهر الرقه

به گزارش مشرق، نیروهای ارتش سوریه امروز موفق شدند بر چاه‎های نفتی«العتاو»، «الزناتی»، «حوران» واقع در جنوب شهر باستانی «الرصافه» در جنوب شهر الرقه مسلط شدند.

پایگاه خبری العهد گزارش داد که نیروی سوری پس از درگیری با عناصر داعش و وارد کردن خسارت‎های سنگین به آنها موفق شدند این چاه‎ها را تحت کنترل خود درآورند.

ارتش سوریه امروز همچنین بر منطقه و روستا در عمق صحرای سوریه مانند «ابوخشبه، تل مخروطه و خبره رقبه» در جنوب و جنوب شرق «جبل سیس» واقع در جنوب شرق دمشق مسلط شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلط ارتش سوریه بر ۳ چاه نفتی در جنوب شهر الرقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..