تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علی کریمی برای ترک سرمربیگری نفت 3روز اولتیماتوم داد

سرمربی تیم نفت تهران گفت:آنهایی که از نفت پول می‌خواهند حق دارند اما ای کاش این قانون برای همه تیم ها یکسان بود.

به گزارش تابناک ورزشی، علی کریمی در خصوص بدهی باشگاه نفت به بازیکنان و مربیان سابق این تیم اظهار داشت: بازیکنان و کادر فنی سابق تیم نفت و همه آنهایی که از این باشگاه طلب دارند، حق قانونی‌شان است که پیگیر مطالبات خود باشند و براساس قراردادی که بین آنها و باشگاه بود، تا ریال آخر آن را دریافت کنند و باشگاه هم باید تمام و کمال پول همه را بدهد، چون همه برای این تیم زحمت کشیدند، اما ای کاش اقایان تاج، ساکت و فتاحی زمانی را که برای باشگاه نفت درنظر گرفته‌اند تا بدهی‌هایش را پرداخت کند، برای همه تیم‌ها لحاظ کنند.

وی افزود: کاش این قانون را برای همه تیم‌ها لحاظ کنند تا این ذهنیت به وجود نیاید که بین باشگاه‌ها تبعیضی قائل شده‌اند. من تا به حال یاد ندارم که از این برخوردها دیده باشم، و جالب است که این  روزها روی یک تیم خاص متمرکز شده‌اند. سؤال من این است  که آیا فقط تیم نفت است که بدهی دارد؟  کاش فدراسیون فوتبال برای همه تیم‌ها این قانون را درنظر می‌گرفت، چون اکنون نمی‌دانم چه جریانی پشت قضیه است که فقط مسائل مربط به باشگاه نفت پیگیری می‌شود. 

علی کریمی برای ترک سرمربیگری نفت 3روز اولتیماتوم داد

سرمربی نفت تصریح کرد: بازیکنان، مربیان و عوامل مختلف یک تیم مطالبات زیادی از باشگاه‌های خود می‌خواستند اما هیچکدام پرداخت نشده است و پرونده‌های آنها در کمیته انضباطی و استیناف وجود دارد. اقای فتاحی تا الان کجا بوده و چرا سراغ آن پرونده‌ها نمی‌رود تا بقیه هم به مطالباتشان برسند. چرا او دنبال بقیه نیست؟ چرا او دنبال مصاحبه در مورد نفت است؟ اتفاقا پیگیری بابت حق و حقوق بازیکنان خوب است، اما به شرطی که فقط برای یک تیم خاص و دلایل خاص نباشد. 

کریمی ادامه داد: آقایان اینقدر مصاحبه می‌کنند تا آدم مجبور به پاسخگویی شود. به جای این همه مصاحبه، مشکلات را حل کنید تا من هم مجبور به پاسخگویی نشوم. من یک سوال از آقای فتاحی دارم، از شما می‌پرسم چطور یک تیم لیگ یکی تمریناتش را طوری برگزار می‌کند که انگار قرار است در لیگ برتر حاضر شود. این شنیده‌ها وجود دارد، چرا کسی به این ابهامات پاسخ نمی‌دهد؟ و چرا رفتاری می‌شود که آدمی را دچار ابهام کند. 

سرمربی نفت همچنین در مورد وضعیت این تیم عنوان کرد: من از روزی که به صحبت‌ها و وعده‌های مسئولان این باشگاه اعتماد کردم، صبح و بعدازظهر به همراه کادر فنی، تمرینات را آغاز کرده و سعی‌مان بر این بوده که عقب‌ماندگی زمانی را تا حد امکان کاهش دهیم و دراین مدت بازیکنان هم نهایت همکاری را داشته‌اند که باید از آنها تشکر کنم. من و بازیکنان از روز اول بدون قرارداد کار را آغاز کردیم و هر روز نگران بابت همین مصدومیت بچه‌ها بودم مثل همان اتفاقی که برای مهرآزما افتاد، شاید از همان ابتدا نباید اعتماد می‌کردم، اینطور حداقل شرمنده کادر فنی و بازیکنان نمی‌شدم. 

وی افزود: متأسفانه آن همدلی و آن یکدست بودن را در تیم بیرونی باشگاه نفت نمی‌بینم و به همین دلیل چند روز قبل هم گفتم که امیدوارم مجبور به اتخاذ تصمیم جدیدی نشوم، اما از ان روز تا به حال نه تنها اتفاق جدیدی نیفتاده، بلکه به نظر می‌رسد برای مسئولان باشگاه سرنوشت تیم هیچ اهمیتی ندارد، چرا که اگر غیر از این بود، حداقل باید تا امروز وضعیت قرارداد بازیکنان نهایی می‌شد. 

علی کریمی در خصوص بازی سوپرجام عنوان کرد: این تیم چند روز دیگر باید بازی مهم سوپرجام را برگزار کند اما هنوز تکلیف بازیکنانش مشخص نیست. من چنین چیزی در هیچ تیمی ندیده‌ام. قبلاً هم گفته‌ام به هر قیمتی حاضر به کار کردن نیستم و اگر تا روز یکشنبه تکلیف تیم و بازیکنان مشخص نشد، قطعا از دوشنبه در تمرینات حاضر نمی‌شوم و باشگاه می‌تواند به دنبال گزینه جدیدی برای سرمربیگری در تیمش باشد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علی کریمی برای ترک سرمربیگری نفت 3روز اولتیماتوم داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..