تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین جایزه تاریخ ورزش های الکترونیکی در انتظار بازیکنان دوتا ۲

تنها یک ماه با زمان برگزاری بزرگترین رقابت دوتا ۲ یا همان مسابقات جهانی این موبای محبوب فاصله داریم و روز به روز خبرهای بیشتری در ارتباط با آن می شنویم. اما امروز اخباری از جایزه اینترنشنال ۲۰۱۷ منتشر شده که به رقم بزرگ و عجیب و غریب آن اشاره دارد.

جایزه امسال مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۷ حالا بزرگترین جایزه نقدی تاریخ ورزش های الکترونیکی به حساب می آید. چرا که تا کنون جایزه نقدی مسابقات جهانی دوتا ۲ به رقمی در حدود ۲۰ میلیون و ۸۱۰ هزار و ۸۳۵ دلار رسیده که رقم به شدت عجیب و بزرگی است و ساعت به ساعت بر مقدار آن افزوده می شود.

جایزه امسال مسابقات اینترنشنال ۲۰۱۷ حالا بزرگترین جایزه نقدی تاریخ ورزش های الکترونیکی به حساب می آید.

رقم ذکر شده در حالی به این مقدار رسیده که یک ماه دیگر به تاریخ برگزاری مسابقات، زمان باقی مانده و احتمال می رود که نتیجه نهایی به عددی معادل ۲۱ یا ۲۲ میلیون دلار برسد. البته جایزه نقدی سال گذشته اینترنشنال هم عدد کوچکی نبود و بازیکنان حرفه ای این رشته در دوره قبلی برای رقم ۲۰ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۴۶۰ دلار با یکدیگر به رقابت می پرداختند.

با این حال جایزه امسال در مقابل اینترنشنال ۲۰۱۳ یک دستآورد بسیار بزرگ برای شرکت ولو به حساب می آید. چرا که در آن سال جایزه نقدی مسابقات جهانی به چیزی در حدود ۲.۸ میلیون دلار خلاصه می شد. با نگاه به این رقم می توان رشد ۸ برابری جایزه این مسابقات را شاهد بود که نشان از قدرت گرفتن صنعت بازی های ویدیویی، خصوصا ورزش های الکترونیکی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین جایزه تاریخ ورزش های الکترونیکی در انتظار بازیکنان دوتا ۲»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..