تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چیپست تمام موبایل های 2017 نوکیا مشخص شد

بنابر اخباری که به تازگی افشا شده اند، لیست کامل چیپست هایی که در موبایل های اندروید نوکیا طی سال 2017 مورد استفاده قرار می گیرند، مشخص شده. کمپانی HMD که برند نوکیا را در اختیار گرفته، در حال حاضر دو میان رده در بازار دارد که به اسنپدراگون 430 و چیپست نه چندان هیجان انگیز MT6737 مدیاتک مجهز شده اند. اما نقشه راه HMD نشان می دهد باید منتظر سخت افزارهایی به مراتب بهتر باشیم.

گفته می شود که موبایل «نوکیا 7» به اسنپدراگون 630 کوالکام، «نوکیا 8» به اسنپدراگون 660 و «نوکیا 9» به چیپست پرچمدار اسنپدراگون 835 مجهز می شوند که با برخی از شایعات قبلی هم سازگاری دارد.

علاوه بر این، در گزارش های تازه نامی از دستگاهی کاملاً جدید برده شده که قطعاً قادر به تحت تاثیر قرار دادن دوست داران سخت افزارهای قدرتمند نیست اما گزینه احتمالی مناسبی برای بازار اقتصادی به شمار می رود. این موبایل که با نام «نوکیا 2» شناخته می شود، ارزان قیمت ترین اسمارت فون HMD خواهد بود و از اسنپدراگون 212 بهره می برد.

با توجه به تمام این مسائل، به نظر می رسد که HMD برنامه ای همه جانبه برای تمام رده های بازار تدارک دیده و می خواهد نوکیا را یک بار دیگر به دوران اوجش بازگرداند. علاوه بر این، تایید همکاری با Zeiss هم به این معنا است که حداقل برخی از این موبایل های جدید، به دوربینی قدرتمند مجهز می گردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چیپست تمام موبایل های 2017 نوکیا مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..