تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایش بهترین سایت‌های تورنت در نتایج گوگل

نمایش سایت‌های تورنت در نتایج جستجوی گوگل، یک مورد کاملا در تضاد با خط‌مشی‌ و قوانین گوگل است. موتور جستجوی گوگل که موارد غیر قانونی را نمایش نمی‌داد، اکنون به معرفی سایت‌های تورنت می‌پردازد.

در اقدامی بسیار عجیب و درست زمانی که کمپانی‌ها در رابطه با دزدی و رعایت کپی‌رایت بسیار حساس شده‌اند، گوگل در سرویس جستجوی خود بهترین سایت‌های تورنت را در یک ردیف و در قالب کارت‌‌‌‌هایی در موتور جستجوی خود نشان می‌دهد.

این کارت‌ها زمانی که کاربر عبارت بهترین سایت‌های تورنت را در گوگل جستجو می‌کند، نمایش داده می‌شوند و سایت‌هایی مانند isoHUNT، demonoid و pirate bay در آن‌ها به نمایش درمی‌‌آیند.

گوگل مدت‌ها است که اقداماتی در راه مقابله با دزدی آثار انجام داده است که برای نمونه، پاک کردن برنامه‌های مربوط به تورنت و دزدی آثار از گوگل پلی استور و همچنین پیشنهاد دانلود قانونی آثار در زمانی که کاربر برای دانلود غیر قانونی جستجو می‌کند و مهم‌ترین آن‌ها، یعنی پایین آوردن رنک سایت‌های تورنت و دانلود غیر قانونی از این دست موارد هستند که اقدام جدید گوگل کاملاً بر ضد آن‌ها بوده است.

torrents-google

مقاله‌های مرتبط:

قسمت جستجوی نتایج و پیشنهاد برترین آن‌ها در قالب کارت، بر اساس انتخاب‌های اخیر کاربران صورت می‌گیرد و به نظر می‌رسد گوگل نقشی در پیدایش آن نداشته است. گوگل در زمان جستجو برای سایت‌های استریم نیز نتایجی همانند نتایج نمایش داده‌شده در بالا نمایش می‌دهد و سایت‌های قانونی و غیر قانونی، در نتیجه‌ها کنار هم قرار می‌گیرند که ممکن است کاربر نسبت به خرید یک فیلم تا دانلود غیر قانونی آن کمتر ترغیب شود.

عجیب نیست اگر گوگل در چند ماه آینده چاره‌اندیشی کند و این سایت‌ها را از نتایج محبوب حذف کند. حتی اگر اوضاع کنونی گوگل هم موافقان زیادی داشته باشد، بازهم هالیوود یکی از بزرگ‌ترین مخالفان این حرکت است و فشار زیادی به گوگل خواهد آورد تا مشکل دانلودهای غیر قانونی را رفع کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایش بهترین سایت‌های تورنت در نتایج گوگل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..