تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خشونت پلیس آمریکا از خط قرمز گذشت +فیلم

خشونت پلیس آمریکا از خط قرمز گذشت+فیلمبه گزارش خبرنگارحوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتهاست که رفتارهای خشونت آمیز پلیس آمریکا با سیاه پوستان و تبعیض ن‍ژادی، بدون هیچ توقفی و بدون توجه به قوانین در حال فزونی است و هیچ کسی حق اعتراض به این گونه رفتارهای وحشیانه را ندارد چرا که در صورت اعتراض با برخوردهای شدیدی از سوی ماموران پلیس مواجه می شود.

در ویدئویی که اخیرا در یک خبرگزاری انگلیسی آپلود شده، مردی سیاه پوست دیده می شود که توسط سه پلیس آمریکایی محاصره شده و در حالی که روی زمین دراز کشیده ، سگی که متعلق به ماموران است آزادانه دست او را گاز گرفته و مرد سیاهپوست هم از شدت درد فریاد می زند.

بی توجهی ماموران به این اتفاق و اینکه اصلا هیچ تلاشی برای جدا کردن سگ از دست متهم نمی کنند،‌  به شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.

گفتنی است این حادثه در سن دیه گو واقع در کالیفرنیا رخ داده است.

انتهای پیام/

تبعیض نژادی توسط پلیس آمریکا 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خشونت پلیس آمریکا از خط قرمز گذشت +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..