تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجوز روشنی در حوزه تولید محصولات سلولی وجود ندارد

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران پویا؛ امیرحسین توکلی در دومین جشنواره سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی از ارائه داربستهای ترمیم کننده بافت با منشاء انسانی که قابل پیوند به بدن بیماران است، خبر داد.

این مدیر بخش دانش‌بنیان با بیان اینکه ما در حوزه داربستهای ترمیم‌کننده بدن فعالیت می‌کنیم، گفت: به نوعی فعالیت ما شامل تولید محصولات آلوگرفت پیوندی می‌شود؛ در واقع موادی از بدن افراد همچون افراد فوت شده یا مرگ مغزی استخراج و به بدن فرد نیازمند پیوند می‌شود.

این فعال فناور افزود: در این شیوه داربستهای طبیعی همچون پانسمانهای پوششی (پرده امنیون و پوست)، جایگزین استخوان (تاندون) و غضروف برای بازسازی، جایگزین بافتهای آسیب دیده می‌شوند.

وی همچنین ابراز کرد: در حوزه بافت انسانی در کشور فعالیتهای خوبی انجام شده و وزارت بهداشت نیز مجوز تولید محصولات این عرصه را مشخص و تعیین کرده است اما در حوزه تولید محصولات سلولی در کشور مجوز واضحی وجود ندارد که این مسئله تولید را در این عرصه با مشکل روبرو کرده است.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجوز روشنی در حوزه تولید محصولات سلولی وجود ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..