تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از نخبگان و مدال آوران علمی با نام و نشان امام رضا (ع)

تجلیل از نخبگان و مدال آوران علمی با نام و نشان امام رضا (ع)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهدحجت الاسلام و المسلمین حجت گنابادی‌نژاد رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در نشست ستاد ملی «زیر سایه خورشید» افزود: در جشن‌های دهه کرامت باید به سه موضوع توجه کنیم که اولین موضوع امام رضا (ع) است، به طوری که سخن، نوحه، تبلیغات و پرچم ما همه باید امام رضایی باشد و همه مناسبت‌ها قابل احترام هستند، ولی هیچ موضوعی نباید امام رضا (ع) را تحت شعاع قرار دهد.

وی تصریح کرد: جشن‌های زیر سایه خورشید پیش از اینکه هویتی سازمانی داشته باشد یک حرکت مردمی است و کار برای اهل بیت (ع) باید با حضور و تاثیرگذاری و مشارکت مردم را به همراه باشد و در دلبستگی و التزام به انقلاب اسلامی نباید گرفتار محافظه کاری و مصلحت اندیشی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب دیپلماتیک شویم.

رییس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی اظهار کرد: اگر امروز پرچم امام رضا (ع) را به دست گرفته‌ایم خدا می‌داند، چندین نفر دارند در افغانستان، عراق، سوریه و یمن شهید می‌شوند و نمی‌شود از امام رضا (ع) سخن بگوییم، اما از شهدا، امام راحل و انقلاب یادی نکنیم.

حجت الاسلام و المسلمین گنابادی‌نژاد نژاد افزود: در همه سطوح از جمله انقلابی، عمومی و نخبگان باید به سمت مخاطبین جدید برویم چه افرادی که در جشن‌ها مشارکت می‌کنند و چه کسانی که ما آن‌ها را به عنوان مخاطب انتخاب می‌کنیم.

وی تصریح کرد:فعالیت فرهیختگان و نخبگان نیز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند به عنوان نمونه ما می‌توانیم از نفرات برتر کنکور امسال و مدال آوران علمی در هر شهری یک بار هم با نام امام رضا (ع) تجلیل کنیم تا این افراد نشان‌دار امام رضا (ع) شوند.

رییس سازمان فرهنگی آستان قدس گفت: باید از ظرفیت هنرمندان و همه دلبستگان به اهل بیت (ع) بهره برد و ارادت به امام رضا (ع) منحصر به شیعیان نیست و در میان اقلیت‌های دینی و اهل سنت نیز جمعیت زیادی دلبسته و وابسته به ائمه اطهار (ع) هستند.

حجت الاسلام و المسلمین گنابادی‌نژاد افزود: یکی از روز‌های دهه کرامت که به روز امامزادگان نامگذاری شده است و به همین منظور امسال تدابیری در نظر گرفته شده تا کاروان‌ها در امام‌زادگان استان‌ها نیز حضور پررنگی داشته باشند و این حرکت بزرگ در بقاع متبرکه و امامزادگان نیز پررنگ باشد.

انتهای پیام// ف. غ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از نخبگان و مدال آوران علمی با نام و نشان امام رضا (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..