تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




45 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فرخ ذره‌بینان معاون حمایت و سلامت کمیته امداد کردستان در جمع خبرنگاران در سنندج با بیان اینکه هم اکنون ۴۵ هزار خانوار زیرپوشش این نهاد بوده و ماهانه مستمری‌ دریافت می‌کنند، اظهار کرد: 7 میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان کمک معیشت در سه ماه ماهه نخست سال‌جاری به خانواده‌های زیرپوشش این نهاد در استان پرداخت شده است.

وی افزود: پرداخت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه به ۱۷۵ نفر از جوانان نیازمند به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان نیز در سه ماهه اول‌سال جاری انجام شده است.

به گفته ذره بینان، یک‌هزار و ۱۲۰ مورد وام ضروری و کارگشایی به مبلغ 4 میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در سال‌جاری به مددجویان زیرپوشش این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: در قالب طرح مفتاح‌الجنه از 2 هزار و ۲۷۴ خانواده مددجو در ماه مبارک بازدید صورت گرفته و طی آن ۲۷۵ میلیون تومان به خانواده‌های کمک شده است.

به گفته ذره بینان، کمک به آزادسازی 4 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند به مبلغ ۱۱ میلیون تومان از دیگر خدمات کمیته امداد کردستان طی سه ماهه نخست امسال بوده است.

انتهای پیام/  م ح

پرداخت7 میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان کردستانی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «45 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..