تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جسد پسر بچه غرق شده در سراب قروه پیدا شد

امید محمدی‌نیا مسئول واحد آتش‌نشانی شهرداری قروه در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: با تلاش ۱۵ غواص که ۳ نفر از آنان از غواصان آتش‌نشانی سنندج، ۲ نفر از آتش‌نشانی قروه و بقیه از اعضای هیئت نجات غریق قروه بودند، جسد پسر بچه  ۶ ساله در سراب حوالی ساعت ۱۰ امروز از آب خارج شد.

 وی افزود: عملیات جستجو که دیشب از ساعت ۱۹:۳۵ شروع شده بود، به دلیل تاریکی هوا و آلودگی آب ساعت ۲ بامداد متوقف شد.

 محمدی نیا ادامه داد: جستجو از ساعت ۶ صبح امروز از سر گرفته شد و پس از ۴ ساعت، غواصان موفق شدند جسد را پیدا کنند.

وی افزود:این پسر بچه شب گذشته همراه پدر خود در دریاچه سراب قروه غرق شدند که جنازه پدر کشف اما تلاش برای یافتن جسد کودک تا صبح امروز ادامه داشت.

مسوول واحد آتش‌نشانی شهرداری قروه  بیان کرد: از شهروندان در خواست داریم حتی اگر شناگر ماهری هستند، در اماکن ناامن شنا نکنند ودر زمان حادثه به عنوان امدادگر وارد آب نشوند تا کار جستجو برای نجاتگران سخت نشود.

انتهای پیام/  م ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جسد پسر بچه غرق شده در سراب قروه پیدا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..