تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش سطح عفاف‌وحجاب جامعه عامل افزایش آسیب‌های اجتماعی است

ساعت: 15:56 منتشر شده در مورخ: 1396/04/22 شناسه خبر: 1148686

دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین بیان کرد: یکی از عوامل موثر در روند افزایشی طلاق، پایین آمدن سطح حجاب و عفاف در جامعه است؛ لذا با پوشش کامل و حضور عفیفانه در اجتماع می‌توانیم درصد طلاق و بزهکاری‌های اجتماعی کاهش دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ فاطمه محمدبیگی دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین در همایش بزرگ پیاده‌روی بانوان صبح امروز( پنجشنبه) به مناسبت هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: همه بانوان باید حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی زندگی خود قرار دهند که حتی در لحظه شهادت نیز دست از حجاب و عفاف نکشید. 


وی با اشاره به اهمیت حفظ حجاب در ایجاد آرامش بانوان افزود: وقتی دختران با تربیت دینی آموزش ببینند و با عمل به دستورات الهی، حجاب خود را رعایت کنند، می‌توانند با آرامش و امنیت و بدون اینکه نگاه جنسینی به آنها شود به فعالیت‌های اجتماعی خود بپردازند؛ به عبارتی رعایت عفاف و حجاب عامل رشد و موفقیت خانم‌ها در جامعه خواهد بود. 


این مسئول با اشاره به آیات قرآن کریم خاطرنشان کرد: در آیات الهی، امر به حجاب برعهده آقایان است؛ بنابراین آنها در خانواده‌ها مسئولیت حفظ حجاب را دارند. 

وی با اشاره به نقش حجاب در کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: اعمال و رفتاری که در جامعه موجب ایجاد فساد شود؛ می‌تواند سلامت خانواده‌ها را به خطر اندازد چراکه آسیب‌هایی که از بی‌حجابی ناشی می‌شود، تمام اعضای جامعه را در بر می‌گیرد. 

محمدبیگی تصریح کرد: یکی از عوامل موثر در روند افزایش طلاق، پایین آمدن سطح حجاب و عفاف در جامعه است؛ لذا با پوشش کامل و حضور عفیفانه در اجتماع می‌توانیم درصد طلاق و بزهکاری‌های اجتماعی و آسیب‌های اخلاقی را کاهش داده و آرامش و مودت را در بین خانواده‌ها جاری کنیم. 

وی ادامه داد: در ۲۱ تیرماه سال ۱۳۱۴ پس از کشف حجاب رضاخانی عده زیادی از مردم در صحن مسجد گوهرشاد به این اقدام اعتراض کردند که با سرکوب عوامل رضاخان مواجه شده، به طوری که تعداد زیادی از مردان و زنان به خاک و خون کشیده شدند. 


دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین اضافه کرد: همچنین در اغلب وصیتنامه شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم به حفظ حجاب تاکید شده است، بنابراین وظیفه ماست که با رعایت این مسئله مهم و کلیدی در راستای سلامت خانواده و جامعه بکوشیم. 

وی در پایان گفت: بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین، آماده عضوگیری از بانوان علاقمند برای همکاری در انجام امور فرهنگی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است.

گفتنی است؛ همایش پیاده‌روی بانوان شهر قزوین امروز(پنجشنبه) از ساعت ۷:۳۰ از پارک الغدیر خیابان دانشگاه به سمت پارک بانوان برگزار شد. 

برگزاری مسابقات دارت، طناب‌کشی و دو و اعطای جوایز به نفرات برتر و همچنین انجام حرکات ورزشی و اجرای برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های جانبی این همایش بود. 


در پایان همایش با حضور داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس و محمد رضایی رییس هیئت ورزش‌های همگانی استان و سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین و جمعی دیگر از مسئولان شهری به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان در این همایش جوایزی اهدا شد. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش سطح عفاف‌وحجاب جامعه عامل افزایش آسیب‌های اجتماعی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..