تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبدیل جایزه هنر تبریز به جایزه رسمی و بین‌المللی هنری ایران

تبدیل جایزه هنر تبریز به جایزه رسمی و بین‌المللی هنری ایران به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدزاده، معاون آموزش دانشگاه هنر تبریز در این بازدید با ارائه توضیحاتی در مورد تاریخچه دانشگاه و اقدامات برجسته آن گفت: دانشگاه هنر تبریز در سال‌های 92، 94 و 96 جشنواره بین المللی  خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی  را برگزار کرده که موفقیت‌های زیادی در این حوزه درزمینه تولید آثار هنری اسلامی و برند کردن جایزه هنر تبریز داشته است.

وی با بیان اینکه تقاضای ما از کمیسیون فرهنگی مجلس این است که جشنواره هنر تبریز هم مانند جشنواره‌های خوارزمی و فارابی به یک جایزه ملی و بین المللی تبدیل شود گفت: تنها در این صورت است که ردیف بودجه برای بقای این جشنواره می‌تواند تصویب شود.

معاون آموزش دانشگاه بر ضرورت حمایت از موزه هنرهای معاصر جهان اسلام در دانشگاه هنر تاکید کرد و ابراز داشت: باید با حمایت از تأسیس این موزه اعتبارات لازم جهت خریداری آثار گرانقدر هنرمندان معاصر تخصیص یابد.

انتهای پیام/س

تصویب بودجه به جشنواره هنر تبریز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبدیل جایزه هنر تبریز به جایزه رسمی و بین‌المللی هنری ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..