تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح آموزش پرستار بیمارستانی غیر منطقی است/ مسئولان مصلحت جامعه را به مصلحت خود ترجیح دهند

ساعت: 14:54 منتشر شده در مورخ: 1396/04/22 شناسه خبر: 1148618

مسئول بسیج دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

مسئول بسیج دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان با انتقاد از طرح آموزش پرستار بیمارستانی گفت: اقدامات صورت گرفته و طرح های غیر منطقی که اخیرا به بهانه حل معضل کمبود نیروی پرستاری مطرح شده جای تعجب دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا قائم پناه مسئول پایگاه بسیج دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان در گفت و گو با نسیم زنجان با انتقاد از طرح آموزش پرستار بیمارستانی اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته و طرح های غیر منطقی که اخیرا به بهانه حل معضل کمبود نیروی پرستاری مطرح شده جای تعجب دارد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: این در حالی است که بر اساس اخبار واصله از سازمان نظام پرستاری مشکل نظام سلامت کمبود پرستار نیست؛ بلکه عدم جذب نیرو است.

قائم پناه خاطرنشان کرد: با توجه به وضوح کمبود نیروی پرستاری در سطح کشور که این مسئله بر کسی پوشیده نیست و هزینه هایی که استخدام نیروی کاردان و حرفه ای پرستاری برای وزارت بهداشت در پی خواهد داشت بر آن شدند که با اجرای طرحی غیر حرفه ای که سلامت بیماران را تهدید خواهد کرد در پی جبران کمبود نیروی پرستاری بیمارستان با افرادی باشند که میزان حقوق و دریافتی آنها کمتر از پرستاران است.

دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطرنشان کرد: اجرایی شدن این طرح علاوه بر اینکه شرایط نامناسبی را برای رشته حرفه ای و آکادمیک پرستاری شرایط ایجاب می کند، تهدیدی برای مسئله درمان است که نتیجه این طرح غیر حرفه ای خواهد بود.

قائم پناه افزود: به عنوان یک دانشجوی پرستاری از تمامی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی علی الخصوص مدیران و مسئولین دانشکده پرستاری خواستارم که مصلحت کار را در نظر بگیرند و به عنوان سرآمدان نظام پرستاری استان زنجان حامی این رشته حرفه ای باشند.

وی افزود: دانشجویان به دلسوزی تک تک مسئولان واقف هستند؛ اما بیماران در بالین، انتظار خدمات حرفه ای از افراد حرفه ای دارند.

مسئول پایگاه بسیج دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زنجان در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم که افراد مسئول، مصلحت جامعه را به مصلحت خود ترجیح دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح آموزش پرستار بیمارستانی غیر منطقی است/ مسئولان مصلحت جامعه را به مصلحت خود ترجیح دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..