تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور طرز تهیه قارچ پلو فوق العاده خوشمزه و مجلسی با ران مرغ

در آشپزی تاریخ انتشار : 22 تیر 1396

دستور طرز تهیه قارچ پلو فوق العاده خوشمزه و مجلسی با ران مرغ

قارچ پلو خوشمزه,قارچ پلو مجلسی,قارچ پلو با مرغ,قارچ پلو

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه قارچ پلو خوشمزه و لذیذ را آماده کرده ایم . برای مشاهده این آموزش آشپزی ، این پست را دنبال کنید.

مواد لازم قارچ پلو ران مرغ دو عدد قارچ ۲۰۰ گرم برنج دو پیمانه فلفل دلمه‌ای یک عدد شکر یک قاشق غذاخوری زرشک به میزان لازم زعفران به میزان لازم کره ۵۰ گرم نمک و فلفل به میزان لازم

شیرین پلو مجلسی,شیرین پلو خوشمزه,شیرین پلو,شیرین پلو

طرز تهیه قارچ پلو

برای تهیه قارچ پلو خوشمزه ابتدا باید موادی که لابه لای برنج قرار می گیرند را آماده کنیم. قارچها را شسته و نگینی خرد کنید و به همراه کره و کمی روغن روی حرارت گذاشته تا آب آن تبخیر شود. در موقع سرخ کردن قارچ حرارت باید زیاد باشد تا قارچ آب نیندازد و می توانید ۲ قطره آبلیمو بزنید تا رنگ قارچ سیاه نشود.

مرغ را جداگانه پخته و ریش ریش کنید. فلفل دلمه‌ای‌های خردشده را به قارچ اضافه کنید. بعد از کمی تفت دادن مرغ‌ها را هم به آن افزوده و در این فاصله برنج را آبکش کرده و آن را در حالت دم بگذارید. زرشک را با کمی روغن، شکر و زعفران برای چند دقیقه روی حرارت بگذارید. بعد از دم کشیدن برنج، مواد را لابه‌لای آن ریخته و در آخر روی برنج را با زرشک تزیین کنید.

دستور طرز تهیه قارچ پلو فوق العاده خوشمزه و مجلسی با ران مرغ source : http://namakstan.net/77788-gharch-polo.html 1396-04-22



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور طرز تهیه قارچ پلو فوق العاده خوشمزه و مجلسی با ران مرغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..