تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن تولد مجلل دختر دیوید بکهام در این کاخ

جشن تولد مجلل دختر دیوید بکهام در این کاخ جشن تولد مجلل دختر دیوید بکهام در این کاخ 

دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام که ستاره هاي محبوب دنیای مد و ورزش به شمار می‌روند در انگلستان زندگی بسیار مجلل و لوکس دارند. والدین هارپر بکهام یعنی دیوید و ویکتوریا بکهام به نوعی در بینرسانه هاي جهانی سلطنت می‌کنند چرا که یکی از چهره هاي معروف جهانی محسوبمی شوند ، بنابراین نمی‌توان عمده تعجب کرد که دختر کوچولوی انها با پرنسس هاي واقعیاوقاتش را بگذراند!

به گزارش پارس ناز هفته قبل دختر شش ساله دیوید و ویکتوریا ، به یک مهمانی چای مخصوصدر کاخ باکینگهام دعوت داشت که میزبان آن یکی از نوه هاي ملکه به نام پرنسس یوجین بود.والدین پرافتخار وی که معلوم هست دوست دارند این موقعیت ویژه که برای دخترکوچکشان پیش آمدهرا در شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند

با انتشار عکسهایی از او در کاخ باکینگهام ، تولد وی رانیز تبریک گفتند و تعداد زیادی از هواداران به این باور رسیدند که احتمالا وی حتی تولد خود را در آنجاجشن گرفته هست.

دعوت از هارپر برای شرکت در مهمانی چای
جشن تولد مجلل دختر دیوید بکهام در این کاخ

تیپ هارپر بکهام در کاخ باکینگهام و هنگام دعوت شدن به مهمانی چای

هارپر به همراه دوستانش برای این مهمانی چای بی نظیر ویژه شرکت کرده بود و در یکی از تصویر هایمنتشر شده میتوان دیدن کرد که پیراهن آبی رنگی به تن دارد و درحالی که یک بادکنک قرمز دردستش دیده میشود در زمین هاي کاخ ایستاده هست.

او برای این مهمانی مهم یک پیراهن آبی به سبک افسانه پریان به داشت که شباهت زیادی به لباس الساشاهزاده خانم یخی در انیمیشن یخزده دارد.ویکتوریا با انتشار این تصویر، بدون اشاره به لوکیشن بسیار ویژه آن ، نوشت: “تولد پرنسس کوچولوی ما مبارک”

جشن تولد مجلل دختر دیوید بکهام در این کاخ

هارپر و جمعی دیگر از دوستان کوچکش در کنار پرنسس یوجین

دختر دیوید بکهام در کاخ باکینگهام و دیدار با پرنسس یوجینهمچنین عکسی از طرف دیوید بکهام منتشر شده که هارپر را در کنار تعدادی از دوستانش و همچنینپرنسس یوجین نشان می‌دهد. وی در کنار تصویر نوشت: “هارپر خوش شانس ، با یک پرنسس واقعیدر کاخ ملاقات داشت.”

کروز برادر 12 ساله هارپر نیز با انتشار تصویر بانمکی نوشت: “هارپر عزیز نمی‌توانم باور کنم 6ساله شدي ، چه دختر بزرگی شدي ، بنابراین تقدیم به برترین خواهر جهان ، خیلی دوستت دارم ، روزشگفت انگیزی داشته باشی.”

جشن تولد مجلل دختر دیوید بکهام در این کاخ

هارپر و کوچکترین برادرش کروز

تبریکات متعدد به هارپر کوچک در شبکه اجتماعی
بروکلین برادر بزرگ 18 ساله او نیز با انتشار تصویر زیبایی نوشت: “تولد خواهر کوچولوم مبارک.خیلی دوستت دارم.”

جشن تولد مجلل دختر دیوید بکهام در این کاخ

هارپر شش ساله و برادر بزرگ 18 ساله اش بروکلین

رومئو 14 ساله برادر دیگر وی نیز نوشت: “تولد برترین خواهر جهان مبارک !!!! انشاالله روزفوق العاده اي داشته باشی. خیلی دوستت دارم.”

جشن تولد مجلل دختر دیوید بکهام در این کاخ

هارپر و برادر دومش رومئو «مدل برند بربری»

دیوید بکهام همین طور تصویر دیگری از خود و دخترش منتشر کرد که وی را در حالیکه پیراهن کرمرنگی به تن دارد بغل کرده هست.او نوشت:”تولد بانوی جوان و کوچک و خاص ما مبارک… چه دختر خاصی کسی که به زندگی ماشادی و خوشبختی آورده هست. تولد 6 سالگی ات مبارک.”«باورم نمیشه 6 ساله شدي.» روز خوبی داشته باشی ، خانم جذاب دوستت داریم ، از طرف بروکلین ،رومئو ، کروز ، ویکتوریا و دیوید بکهام.

جشن تولد مجلل دختر دیوید بکهام در این کاخ

دیوید بکهام در کنار دختر کوچکش در برابر عمارت معروف کاخ باکینگهام

جشن تولد مجلل دختر دیوید بکهام در این کاخ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن تولد مجلل دختر دیوید بکهام در این کاخ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..