تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگان فوتبال زیر ذره بین بازرسان آلمانی

بزرگان فوتبال زیر ذره بین بازرسان آلمانیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  در روز های اخیر شایعه کسر سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا دوباره قوت گرفت و این در حالی است که هنوز بررسی ورزشگاه ها و امکانات باشگاه های فوتبال ایران مورد ارزیابی مجدد قرار نگرفته است.


بازرسان اعزامی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت ممیزی و بررسی مدارک باشگاه های ذوب آهن، پرسپولیس، استقلال و گسترش فولاد را مورد بررسی قرار خواهند داد. 


البته این بازرسی فقط به عنوان صدور مجوز حرفه ای لحاظ خواهد شد اما در سهمیه های آتید ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز موثر است.


انتهای پیام/

کارشناسان آلمانی، باشگاههای فوتبال ایران را بررسی می کنند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگان فوتبال زیر ذره بین بازرسان آلمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..