تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناراحتی آبی‌ها از قطعی شدنِ دربی آلمان

کد خبر: ۵۶۵۳۸۳

۲۷۲۹  بازدید

بازیکنان استقلال از قطعی شدن دربی آلمان به شدت ناراحت هستند.

ورزش سه: بازیکنان استقلال از قطعی شدن دربی آلمان به شدت ناراحت هستند.

 استقلالی ها به دلیل برگزاری اردوی ارمنستان حدود 2 هفته از خانواده خود دور هستند و این که به دلیل برگزاری دربی آلمان تا چند روز مانده به شروع لیگ نمی توانند به ایران برگردند ناراحتشان کرده است.

استقلالی ها تا همین روز گذشته گمان می کردند دربی آلمان لغو خواهد شد و خود را آماده بازگشت به ایران می کردند اما تازه امروز متوجه شده اند که باید راهی این کشور شوند و این موضوع باعث ناراحتی آنها شده است.

طبق برنامه ریزی قبلی استقلالی ها بعد از برگزاری دربی در تاریخ 25 تیرماه، 28 تیرماه به ایران بر می گردند و تنها 6 روز بعد اولین بازی خود در لیگ برتر را برگزارخواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناراحتی آبی‌ها از قطعی شدنِ دربی آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..