تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردشکنی فروش آمازون در روز پرایم

فروشگاه اینترنتی آمازون در حراج ویژه‌ی روز پرایم، ۶۰ درصد فروش بیشتری در مقایسه با سال گذشته داشته و حتی از جمعه‌ی سیاه هم پرفروش‌تر بوده است.

آمازون در حراج سالانه‌ی روز پرایم (Prime Day) توانست با رشد ۶۰ درصدی در مقایسه با سال گذشته، رکورد فروش جمعه‌ی سیاه و دوشنبه‌ی سایبری خود را بشکند.

مقاله‌ی مرتبط:

طبق اطلاعات منتشرشده، بلندگوی اکو دات با قیمت ۳۵ دلار، پرفروش‌ترین کالای روز پرایم بوده است. این کالا ۱۵ دلار تخفیف خورده بود. کالاهایی مثل گوشی وان‌پلاس ۵ و باتری‌های قلمی هم در فهرست پرفروش‌ترین کالاهای روز پرایم قرار می‌گیرد. این اطلاعات نشان می‌دهد که در این روز، ۵۰ هزار شارژر دیواری، ۲۰۰ هزار لباس زنانه و ۲۰۰ هزار لامپ، خریداری شده است. بیشترین دانلود از سرویس پرایم در این روز به کتاب Stillhouse Lake و بیشترین پخش آنلاین، به ترانه‌ی Something Just Like This تعلق گرفت.

آمازون پرایم

روز پرایم، یکی از حراج‌های بزرگ سالانه‌ی فروشگاه اینترنتی آمازون محسوب می‌شود؛ در این روز، ۱۰۰ هزار کالا تخفیف می‌خورد. با اینکه اکثر کالاها در رده‌ی قیمتی ۵ تا ۱۰ دلار قرار دارند؛ اما همیشه تعدادی کالای ویژه هم در این حراج قرار می‌گیرند؛ برای مثال، امسال بلندگوی اکو با ۵۰ درصد تخفیف برای فروش قرار داده شده بود.

لازم به ذکر است که این تخفیف‌ها تنها برای افرادی که از سرویس آمازون پرایم استفاده می‌کنند، اعمال می‌شود. آمازون ادعا کرده است که تخفیف‌های ویژه در این روز، اکثر کاربران جدید را به سمت پرداخت ۹۹ دلاری برای عضویت در سرویس پرایم سوق می‌دهند.

نظر شما در مورد این حراج چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردشکنی فروش آمازون در روز پرایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..