تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوست کندن مار زنده توسط یک زن +فیلم

پوست کندن مار زنده توسط یک زن+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مارها به همان اندازه که خطرناک به نظر می رسند، موجوداتی مفیدی هم به حساب می آیند و بسیاری از مردم دنیا از آنها استفاده های بسیاری می‌برند.

سلاخی یک مار جلوی دوربین

برخی از پوست آنها کیف و کفش و کالاهایی از این دست می سازند که بسیار هم گران قیمت هستند و در بعضی نقاط دیگر جهان از این خزنده به عنوان یک غذای ارزشمند یاد می کنند که البته آنها نیز این غذای عجیب را به قیمتی سرسام‌آور در رستورانهای خود سرو می کنند.

در ادامه زنی را می بینیم که بدون کوچترین نشانه ای از وحشت در چهره او ، در حال پوست کندن یک مار زنده است و آنقدر این کار را انجام داده که دیگر کاملا برایش عادی شده است.

 

انتهای پیام/

پوست کندن مار  زنده +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوست کندن مار زنده توسط یک زن +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..