تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین یاوه گویی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به مناطق کاهش تنش در جنوب غرب سوریه به یاوگویی درباره ایران پرداخت.

به گزارش شمانیوز: به نقل از النشره، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: کارشناسانی از روسیه و آمریکا و اسرائیل در وین منطقه کاهش تنش در جنوب غرب سوریه را بررسی خواهند کرد.

وی مدعی شد: ایران در حال حاضر از سوریه به ویژه جنوب این کشور به عنوان راس پل ضد اسرائیل استفاده می کند و ما نمی توانیم با این موضوع کنار بیاییم و آن را نمی پذیریم ما به دنبال آن هستیم که از آنها اثری در آنجا نباشد و این یکی از شروط اصلی است که ما بر آن اصرار می کنیم.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین یاوه گویی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..