تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احداث پروژه های جدید هتل هما در ٤ استان

هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی(هگتا) فعالیت خود را از نیمه دوم سال ٩٤ آغاز کرد و برای شرکت های تابعه آن برنامه عملیاتی تهیه و تصویب شد.

به گزارش شما نیوز: آژانس تامین از شرکت های تابعه هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی، در حوزه گردشگری زیارتی، طرح کرامت رضوی را اجرا کرد و بر این اساس سال گذشته ٢٦ هزار نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان به مشهد مقدس اعزام شدند.
همچنین در این بخش طرح بصیرت علوی اجرا شد که حدود ٣٥٠٠ نفر از کارکنان سازمان تامین اجتماعی از ٣١ استان کشور به عتبات عالیات در سال ٩٦ مشرف شدند.
هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی، طرح صد هتل، صد کسب و کار را تدوین کرد که در این بخش شناسایی عرصه های سرمایه گذاری در شهرهای گردشگر پذیر و جذب حمایت مسئولان استان برای در اختیار قرار دادن زمین و مجوز های موردنیاز و مذاکره با شرکت ها و برندهای معتبر بین امللی برای سرمایه گذاری انجام شد.
همچنین، برگزاری همایش بین المللی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی با محوریت طرح صد هتل، صد کسب و کار با حضور ٧٠میهمان خارجی از ٣٢ کشور و شرکت های معتبر جهانی توسط هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی در مهرماه گذشته برگزار شد.
طرح بازسازی هتل های زیر مجموعه با استفاده از برندهای معتبر دنیا از طرح های اجرایی و عملیاتی هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی است.
در حوزه های گردشگری پزشکی، صنعت هتلداری و کارکردهای جدید هتل های بین المللی و انتقال تکنولوژی و دانش فنی برندهای معتبر، طرح ها و مطالعات پژوهشی از سوی هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی اجرا شده است.
برنامه گردشگری سلامت با تاکید به گردشگری پزشکی از سوی هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی با توجه به امکانات در اختیار سازمان تامین اجتماعی در قالب ١٥ بیمارستان و ١٥ پزشک با رویکرد هم افزایی بخش گردشگری و واحدهای درمانی و پتانسیل های بیمه ای تدوین شد.
احداث پروژه های جدید هتل هما در تهران، اصفهان، همدان و قزوین و ساخت مجموعه های اقامتی و تفریحی مختلفی در کشور از دیگر پروژه های در دست اقدام هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی است.

 
منبع: اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احداث پروژه های جدید هتل هما در ٤ استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..