تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوای نامزد باردار کریس رونالدو و دوست دختر جدیدش

دعوای نامزد باردار کریس رونالدو و دوست دختر جدیدش دعوای نامزد باردار کریس رونالدو و دوست دختر جدیدش 

نامزد کریس رونالدو که این روزها دوران بارداری را سپری می کند، نسبت به دوست دختر رونالدو حساسیت شدیدی پیدا کرده هست. دعوای نامزد رونالدو با دوست دختر جدیدش جنجال به پا کرده هست نامزد کریس رونالدو مشکلات عدیده‌اي با دخترِ ژرژ مندس مدیربرنامه‌هاس این فوق‌ستاره فوتبال جهان دارد.

دعوای نامزد باردار کریس رونالدو و دوست دختر جدیدش

رسانه‌هاي پرتغالی اخیراً در گزارشی نوشته‌اند که جورجینا رودریگس نامزد اسپانیایی کریس رونالدو و ماریسا مندس، دختر ژرژ مندس، مدیربرنامه‌هاي کریس که ارتباط دوستانه و صمیمانه‌اي با ستاره پرتغالی دارد، به شدت به اختلاف خورده‌اند و یک جنگ تمام‌عیار میان این دو رخ داده هست.

دعوای نامزد باردار کریس رونالدو و دوست دختر جدیدش

در یک سوی ماجرا، جورجینا رودریگس، نامزد ۲۲ ساله کریستیانو رونالدو از سال ۲۰۱۶ تا به امروز هست. جورجینا نخستین نامزد رسمی کریس بعد از جدایی‌‌اش از ایرینا شایک، نامزد روس و معروف کریس هست که در اواخر سال ۲۰۱۴ رخ داد. در دیگر سوی ماجرا، ماریسا مندس ۲۵ ساله، دختر ژرژ مندس،

دعوای نامزد باردار کریس رونالدو و دوست دختر جدیدش

مدیربرنامه‌هاي کریس رونالدو هست. ماریسا در رشته مارکتینگ تحصیل کرده و مدیریت صفحات رسمی کریس در شبکه‌هاي اجتماعی را عهده‌دار هست.گذشته از آشنایی کریس و جورجینا، شایعه شده بود که ستاره پرتغالی قصد دارد با ماریسا نامزد کند. ماریسا ارتباط کاری صمیمانه و دوستانه‌اي با کریس دارد.

دعوای نامزد باردار کریس رونالدو و دوست دختر جدیدش

به لطف تلاش‌هاي ماریساست که کریس در شبکه اجتماعی اینستاگرام بیشترین طرفدار را در میان تمام ورزشکاران دارد و در توئیتر و فیسبوک هم طرفداران بی‌شماری دارد.طبق گزارش رسانه‌هاي پرتغالی، علت اصلی اختلاف میان ماریسا و جورجینا، حسادت هست! جورجینا در شبکه‌هاي اجتماعی ماریسا را دنبال نمیکند ولی تمام اعضای خانواده کریستیانو رونالدو و همین طور دوستان نزدیک کریس را فالو میکند.

دعوای نامزد باردار کریس رونالدو و دوست دختر جدیدش

موو نوتیسیاس هم در گزارشی یادآوری کرده از زمانی که خبر رسمی نامزدی کریس و جورجینا منتشر شده، تعداد فالوورهای جورجینای اسپانیایی یک میلیون نفر اکثر شده و او تنها ۱۰۶ نفر را فالو می کند که نام ماریسا در جمع این افراد دیده نمیشود.

از سوی دیگر ماریسا ۱۵۲ هزار فالوور دارد و ۱۶۰ نفر را فالو می کند که نام جورجینا هم در این فهرست قرار ندارد.ماریسا تنها دو تصویر از کریستیانو و جورجینا در کنار هم را در اینستاگرام کریس رونالدو منتشر کرده «‌که در یکی از این تصویر‌ها کریستیانیو، پسر کوچولوی کریس» نیز همراه آنهاست.

یک تصویر مربوط به جشن قهرمانی رئال در فینال لیگ قهرمانان اروپا در کاردیف هست و دیگری مربوط به عکسی از کریس و جورجینا که روی یک کاناپه نشسته‌اند. گرچه ماریسا به دلیل احترامی که برای حریم خصوصی کریس قائل هست به ندرت به صورت مستقیم با او تماس می گیرد‌‌؛ ولی در جزئیات ریز زندگی شخصی کریس قرار دارد و به دلیل ارتباطات کاری، ارتباط دوستانه‌اي هم با کریس دارد.

رسانه‌هاي پرتغالی در گزارش‌هاي‌شان تأکید دارند که جورجینا احتمالاً به این ارتباط صمیمانه حسادت زیادی میکند و از همین‌رو میان کریس و ماریسا فاصله ایجاد کرده هست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوای نامزد باردار کریس رونالدو و دوست دختر جدیدش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..