تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه دو غذای حرفه‌ای، اما ساده و سریع

کد خبر: ۵۶۴۱۰۴

۶۶  بازدید

ماهنامه سفره ایرانی: شاید در غذا درست کردن مبتدی باشید، اما دلیل نمی شود اعتماد به نفس تان را از دست بدهید و سراغ غذاهای حرفه ای نروید. با این رسپی ها که به شما آموزش داده ایم، متوجه می شوید که درست کردن غذاهای درست و حسابی، آنقدرها هم سخت نیست.


چیکن پارمزان

راضیه عمادی


مواد لازم:سینه مرغ (بدون استخوان): 4 عدد نان تست: 8 عدد پنیر پارمزان (رنده شده): یک دوم پیمانه آرد: سه چهارم پیمانه تخم مرغ (درشت): 2 عدد فلفل سیاه (پودر شده): یک چهارم قاشق چای خوری نمک: به مقدار لازم روغن زیتون: به مقدار لازم  گام به گام تهیه 2 غذا ویژه مبتدی ها

طرز تهیه:


1. سینه های مرغ را شسته و به صورت افقی برش دهید.


2. آنها را با دستمال کاغذی مخصوص آشپزی خشک کنید و نمک و فلفل بزنید.


3. کراست دور نان های تست را جدا کرده و آنها را به ابعاد کوچک برش دهید. برش های نان تست و پنیر پارمزان را در غذاساز بریزید و حدود 30 ثانیه مخلوط کنید.


4. سینه های مرغ را ابتدا در آرد بغلتانید و سپس آنها را در تخم مرغ زده شده فرو کنید. در آخر آنها را به مخلوط نان و پنیر پارمزان آغشته کنید.


5. سینه های مرغ را روی پنجره توری بچینید و حدود 10 الی 15 دقیقه کنار بگذارید. روغن زیتون را در ظرف مناسب روی حرارت گرم کنید. سینه های مرغ را در روغن داغ سرخ کنید.
نان سوپ
ستایش پاکدل

مواد لازم:

شکر: 2 قاشق سوپ خوری خمیر مایه: سه چهارم قاشق چای خوری آب گرم: 1 پیمانه + 1 قاشق سوپ خوری آرد: 3 پیمانه (360 گرم) نمک: یک و یک دوم قاشق چای خوری کره (به دمای محیط رسیده): یک چهارم پیمانه کره (ذوب شده): 3 قاشق سوپ خوری پودر سیر: به مقدار لازم  گام به گام تهیه 2 غذا ویژه مبتدی ها

طرز تهیه:


1. شکر و خمیر مایه را در آب گرم حل کنید و حدود 5 دقیقه کنار بگذارید تا پف کنند.


2. آرد، کره و نمک را در ظرف مناسبی با هم به خوبی مخلوط کنید.


3. مخلوط خمیر مایه را به مواد اضافه کرده و به خوبی مخلوط کنید.


4. خمیر را در ظرف مناسبی قرار داده با سلفون روی آن را بپوشانید. شش سوراخ در سلفون ایجاد کنید و پارچه تمیزی روی آن قرار دهید. حدود یک ساعت و نیم در محلی گرم قرار دهید تا ور آید.


5. هنگامی که خمیر ور آمد گلوله هایی به اندازه 60 گرم از آن جدا کرده و روی سطح کار آغشته به آرد به طول 20 سانتی متر رول کنید.


6. باریکه های خمیر را در سینی فر پوشیده با کاغذ روغنی بچینید و روی آنها را با پارچه ای تمیز بپوشانید و اجازه دهید حدود یک ساعت ور آیند.


7. آنها را حدود 15 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 200 درجه سانتی گراد (400 درجه فارنهایت) قرار دهید تا طلایی و برشته شود. آنها را از فر در آورید و بلافاصله روی آنها کره ذوب شده بمالید و پودر سیر بپاشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه دو غذای حرفه‌ای، اما ساده و سریع»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..