تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرد و خاک هواپیماهای اصفهان را زمین گیر کرد

گرد و خاک، هواپیماهای اصفهان را زمین گیر کرد به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن امجدی مدیر کل فرودگاه های استان اصفهان گفت: از ساعت 18 امروز، به دلیل بروز پدیده گرد و خاک و تشدید آن ، دید افقی فرودگاه کاهش یافت و به تدریج به 200 الی 300 متر رسید که این امر 12 پرواز را با تاخیر مواجه کرده است.


وی افزود: سه پرواز شماره 1282و1283 تهران_اصفهان_تهران ، پرواز شماره 4055و4054 ماهشهر_اصفهان_ماهشهر و پرواز شماره 4067 و 4066 تهران_اصفهان_تهران به دلیل دید کم افقی کنسل شده است.


حسن امجدی با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی هیچ پروازی انجام نمی شود ادامه داد: زمانی که دید افقی به 550 متر برسد، روند پروازها به حالت عادی برمی گردد چراکه فرودگاه شهید بهشتی اصفهان جزء معدود فرودگاه های کشور است که مجهزبه دستگاه پیشرفته ناوبری RVR بوده و هواپیماها می توانند حتی با دید 550 متر در فرودگاه اصفهان فرود آیند.

انتهای پیام/ع

اختلال در پروازهای فرودگاه اصفهان به دلیل وقوع پدیده گردوغبار



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرد و خاک هواپیماهای اصفهان را زمین گیر کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..