تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشنامه «اینک آن انسان» خوانش می‌شود

با حضور حمیدرضا نعیمی و بهزاد صدیقی در فرهنگسرای ارسباران؛

نمایشنامه «اینک آن انسان»به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین نشست نمایشنامه‌خوانی و گپ و گفت با نمایشنامه‌نویس با حضور حمیدرضا نعیمی و بهزاد صدیقی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در نخستین نشست نمایشنامه‌خوانی و گپ و گفت با نمایشنامه‌نویس، نمایشنامه «اینک آن انسان»، نوشته حمیدرضا نعیمی، نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

در این نشست نمایشنامه‌خوانی و گپ و گفت با نمایشنامه‌نویس که ساعت 18:30 روز یک‌شنبه 25 تیر ماه 96 در فرهنگسرای ارسباران برگزارمی‌شود، حمیدرضا نعیمی (نمایشنامه‌نویس، بازيگر و کارگردان تئاتر) آخرین نمایشنامه خود را نقش‌خوانی می‌کند و سپس با حضور بهزاد صدیقی (نمایشنامه‌نویس، پژوهشگر و مدرس تئاتر) گپ و گفتی درباره این نمایشنامه انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، نمایشنامه «اینک آن انسان»، آخرین نمایشنامه حمیدرضا نعیمی است که نویسنده سال گذشته نگارش آن را به پایان برده است.

انتهای پيام/

خوانش آخرين نمايشنامه حميدرضا نعيمی در فرهنگسرای ارسباران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشنامه «اینک آن انسان» خوانش می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..