تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم دلخراش خودکشی در ایستگاه قطار +18

صحنه دلخراش خودکشی در ایستگاه قطار +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با وجود پیشرفت های روز افزون در علم و  فناوری  برای راحتی هرچه بیشتر بشر، در عمل این طور مینماید که مسیری به عقب در حال طی شدن است.

بالا رفتن آمار خودکشی در کشور های جهان هر روز زنگ خطر بلندتری را مینوازد که بشر با از بین رفتن اخلاق و معنویات هر روز شرایط بدتری را تجربه میکند.

برای نمونه ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که فردی در یک ایستگاه قطار  به طرز وحشتناکی خودکشی میکند و این در حالی است که افراد حاضر در ایستگاه با وجود زمان کافی  برای نجات او اقدامی نمیکنند.

در ادامه این فیلم را مشاهده کنید ( فیلم برای افراد زیر 18 سال و بیماران قلبی توصیه نمیشود.)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم دلخراش خودکشی در ایستگاه قطار +18»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..