تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی نوت 8 احتمالاً در تاریخ 23 آگوست معرفی خواهد شد

گلکسی نوت 8 احتمالاً در تاریخ 23 آگوست معرفی خواهد شد

اخیراً گزارش هایی منتشر شده مبنی بر این که سامسونگ قصد دارد به زودی از سری جدید گلکسی نوت خودش رونمایی کند تا از این طریق بتواند فروش ناموفق گوشی گلکسی اس 8 را جبران کند. اکنون یک نشریه کره ای زبان موسوم به The Bell زمان و مکان رونمایی رسمی سامسونگ از فلبت گلکسی نوت 8 را فاش کرده است. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

در خبر این نشریه اشاره شده که چندین منبع داخلی که البته نخواستند نامشان فاش شود، زمان و مکان مربوط به مراسم رونمایی از گلکسی نوت 8 سامسونگ را لو داده اند.

اگر شما هم جزو طرفداران محصولات شرکت سامسونگ هستید، بد نیست بدانید که تاریخ اعلام شده در این خبر، روز 23 آگوست (1 شهریور) است و رویداد مربوط به آن موسوم به Galaxy Unpacked در شهر نیویورک برگزار خواهد شد.

این درحالیست که تاریخ مذکور با خبرهایی که پیش تر شنیده بودیم مغایرت دارد؛ چرا که در شایعات پیشین اعلام شده بود که گلکسی نوت 8 احتمالاً در سپتامبر معرفی می شود. به نظر می رسد که سامسونگ هنوز از تمامی پتانسیل ها و قابلیت های نوت 8 مطمئن نیست. ویژگی اصلی و قابل توجه این فبلت، اسکنر اثر انگشتی است که در زیر نمایشگر گوشی تعبیه شده است. هم چنین گفته شده امسال سامسونگ تصمیم ندارد تا گلکسی نوت جدید را بزرگ تر از گوشی های سری 8 این شرکت تولید کند و این محصول احتمالاً تنها کمی بزرگتر از گلکسی اس 8 پلاس خواهد بود. قلم اس پن و دوربین پشتی دوگانه از دیگر امتیازات گلکسی نوت نسبت به گلکسی اس 8 خواهند بود.

از انجایی که فعلاً سامسونگ در بازار رقابت خاصی را با آیفون احساس نمی کند (تا پیش از رونمایی از آیفون 8)، قطعاً تمام تلاش خود را برای تصاحب بازار توسط گلکسی نوت 8 که احتمالاً 900 دلار قیمت خواهد داشت، به کار خواهد گرفت.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی نوت 8 احتمالاً در تاریخ 23 آگوست معرفی خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..