تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکسل XL 2 گوگل احتمالا از چنین ظاهری برخوردار است

پیکسل XL 2 گوگل احتمالا از چنین ظاهری برخوردار است

لازم به ذکر نیست که گوگل قطعا قصد دارد در سال جاری اسمارت فون های جدیدی را معرفی کند که با توجه به بازنشسته شدن سری نکسوس، بدون شک این گوشی ها به خط پیکسل تعلق دارند. یکی از این گوشی ها Pixel XL2 است که نسخه بزرگتر از بین دو مدل است و بر اساس تصویری جدید شاید بتوانیم تصوری از ظاهر آن داشته باشیم. با تک شات همراه باشید.


اخیراً، Android Police، رندری را منتشر کرده که ادعا دارد نمایی از پیکسل XL2 گوگل است. به خاطر داشته باشید این یک تصویر رسمی که لو رفته باشد نیست، بلکه رندری است که بر اساس اطلاعات منابع اندروید پلیس تهیه شده است. بنابراین باید آن را در حد حدس و گمان و یک شایعه در نظر داشت.


از نظر طراحی می توان شباهتی قابل توجه با گلکسی اس 8 سامسونگ را متوجه شد چرا که لبه های این گوشی خمیده هستند و از حاشیه های باریکی نیز برخوردار است. جالب اینکه به گزارش اندروید پلیس پیکسل اکس ال 2 همانند اچ تی سی U11 دارای کناره های حساس به فشار است که وقتی در نظر می گیریم احتمالا ال جی ساخت پیکسل های امسال را به عهده دارد جالب تر هم می شود.


همچنین به نظر می رسد که بر اساس این رندر گوگل همچنان از دوربین تکی در محصولات خود استفاده می کند که با توجه به روند موجود که به سمت استفاده از دوربین دوال در حرکت است کمی عجیب به نظر می رسد.

گوگل
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکسل XL 2 گوگل احتمالا از چنین ظاهری برخوردار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..