تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیائومی راهبرد فروش خود را تغییر می دهد

شیائومی راهبرد فروش خود را تغییر می دهد

اگرچه شرکت شیائومی شبکه فروش گسترده ای در چین دارد، اما راهبرد این شرکت برای فروش گوشی های هوشمند عمدتأ متمرکز بر فروشگاه اینترنتی خود است. این یکی از رازهای ارزان قیمت بودن گوشی های ساخت شیائومی است. این شرکت با توجه به اینکه هزینه ای برای راه اندازی و اداره فروشگاه های فیزیکی نمی پردازد، قادر است قیمتی رقابتی را برای محصولات خود تعیین کند. با تک شات همراه باشید.


با این حال، شیائومی با تکیه بر فروش آنلاین نمی تواند با رقبایی مانند اوپو و ویوو که در چین مشتریان زیادی دارند رقابت کند. این دو رقیب شیائومی توانسته اند با تاسیس فروشگاه هایی در سراسر چین و هند، به میزان فروش بیشتر از شیائومی دست پیدا کنند.


با این حال، شیائومی برای موفقیت در زمینه فروشگاهی، نیاز به محصولات جدیدی دارد که به طور ایده آل برای فروش در فروشگاه های فیزیکی ساخته شده باشند. در همین راستا، گزارش جدیدی انتشار یافته که از راهبرد این شرکت موفق چینی خبر می دهد.


شیائومی در این راهبرد جدید، تمرکز خود را از ارائه گوشی هایی با سخت افزار بسیار قدرتمند و قیمت رقابتی، به ساخت گوشی هایی با ظاهر زیبا معطوف خواهد کرد. بر همین اساس، شنیده شده که نخستین گوشی شیائومی با این راهبرد جدید قرار است تابستان امسال معرفی شود. هنوز اطلاعی از نام انتخابی برای این گوشی در دست نیست. در برخی وب سایت های چینی تصویری از این گوشی انتشار یافته که می توان گفت کم و بیش بی شباهت به آیفون 7 پلاس یا وان پلاس 5 نیست. وجود دوربین دوگانه در پشت این گوشی به خوبی مشهود است.


انتظار می رود که طی هفته های پیش رو، خبرهای بیشتری درباره این گوشی انتشار پیدا کند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیائومی راهبرد فروش خود را تغییر می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..