تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استخدام مامور خرید در گروه صنعتی و پژوهشی زر ماکارون – البرز

گروه صنعتی و پژوهشی زر ماکارون به منظور تامین نیروی انسانی خود در استان البرز از واجدین شرایط در ردیف شغلی زیر دعوت به همکاری  می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز و شایستگی های لازم مامور خرید تحصیلات: داشتن حداقل درجه فوق دیپلم سابقه: داشتن حداقل ۲ سال سابقه کار مفید جنسیت: آقا مهارت ها: مسلط به اصول و روش های خرید و قطعات فنی آشنایی با محل تامین‌کنندگان در بازارهای صنعتی و خدماتی و اشراف در فرآیند خرید لوازم فنی آشنا به امور مربوط به تنخواه و کلیه مربوط به تدارکات دارای دانش و مهارت های کامپیوتری و تسلط در به کارگیری مجموعه نرم افزارهای MS Office روابط عمومی بالا وتوانایی مذاکره

متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را با ذکر ردیف شغلی مورد نظرخود به آدرس ایمیل زیر ارسال نموده و یا جهت تکمیل فرم استخدامی به آدرس زیر مراجعه نمایند.

آیا مطمئنید که رزومه شما حرفه‌ای ترین و جذاب ترین رزومه برای این کارفرما است؟ کلیک کنید...‬



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استخدام مامور خرید در گروه صنعتی و پژوهشی زر ماکارون – البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..