تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش باران در نواحی شرقی استان کردستان از فردا

سنندج؛

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛علی پناهی امروز چهارشنبه درحاشیه جلسه ستاد بحران هواشناسی استان در سنندج گفت:هر2 یا سه سال در استان شاهد بارندگی تابستانه و وقوع سیل و وارد شدن خساراتی به ویژه در بخش کشاورزی هستیم.
وی افزود: از آنجا که فصل برداشت محصولات زراعی از جمله گندم در استان آغاز شده است کشاورزان مناطق شرقی که گندم های خود را در فضای باز دپو کرده اند نسبت به انتقال آن به انبارها و فضاهای بسته اقدام کنند.
وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی هواشناسی از عصر روز پنجشنبه در نواحی شمالی و شرقی استان تا 15 میلی متر امکان بارش باران وجود دارد.
به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی کردستان پیش‌بینی می‌شود از عصر روز پنجشنبه در بخش شرقی استان شامل شهرهای قروه، بیجار،حسن آباد یاسوکند، بابارشانی، دیواندره، هزارکانیان و زرینه شاهد وقوع بارندگی باشیم.
وی با بیان اینکه همچنین احتمال وقوع بارندگی در حد پراکنده در سنندج نیز وجود دارد، افزود: با توجه به اینکه شدت بارندگی های تابستانه زیاد بوده و امکان و فرصت جذب آن وجود ندارد لذا منجر به وقوع سیل خواهد شد.
پناهی در ادامه اظهار کرد: دراطلاعیه و اخطاریه منتشر شده توسط سازمان هواشناسی مبنی بر بارش باران در برخی از استان های کشور نامی از کردستان ذکر نشده است و یکی از دلایل این امر به تحلیل‌های متفاوت کارشناسان از نقشه های هواشناسی بر می گردد.
میانگین سالانه بارش باران در استان کردستان بیش از 540 میلیمتر بوده که این مقدار 2 برابر میانگین کشور است.

انتهای پیام/م

ورود موج بارشی به استان کردستان از فردا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش باران در نواحی شرقی استان کردستان از فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..