تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی حجابی مکمل نفوذ دشمن است+تصاویر

ساعت: 17:27 منتشر شده در مورخ: 1396/04/21 شناسه خبر: 1147736

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی «عج» استان زنجان:

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان گفت: بی عفتی و بی حجابی چه برای آقایان و چه برای خانم ها مکمل نفوذ دشمن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان،حجت الاسلام متین در همایش طلایه داران عفاف و حجاب با بیان اینکه بی حجابی و بی حیایی از مصادیق منکر بوده و برنامه های مختلفی از سوی دشمن برای بی حجابی و بی عفتی خانم ها و بی غیرتی مردان تدارک دیده می شود اظهارداشت: دشمن با ترویج بدحجابی  و بی عفتی در پی به یغما بردن ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به برنامه های مختلف که در راستای ترویج بی حجابی و به عفتی در کشور ایران اسلامی برگزار می شود، افزود: برنامه های مختلفی از جمله کنسرت ها که در حاشیه این برنامه ها بی حجابی، بی عفتی، قاطی بودن محرم و نامحرم ها آشکارا دیده می شود، مکمل نفوذ دشمن بوده و چنین مجمع هایی که گناهان کبیره در آن عملی می شود را اگر کسی کمک کند تا اجرایی شود به نفوذ دشمن کمک بسیاری کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان گفت: موضوع حجاب علاوه بر موضوع فردی و مذهبی ،مسئله مهم سیاسی است که  اگر دشمن بتواند  فرهنگ حجاب و بی عفتی را از یک حکومت و ملتی بگیرد به راحتی می تواند فرهنگ آن حکومت و ملت را بگیرد و بر آن تسلط یابد.

حجت الاسلام متین اظهارداشت: اگر فرهنگ حجاب را از بین ببرند و قبح عفت و حیا را از زنان بگیرند مردان به راحتی بی غیرت شده و دیگر نیازی نیست دشمنان بمب هسته ای و یا موشک های شیمیایی برای از بین بردن این ملت به کار بگیرند چرا که با از بین رفتن حجاب و عفاف دشمن برنامه های غیر اسلامی و غیر دینی خود را بر این مردم عملی می کند.

وی با اشاره به علت نامگذاری روز حجاب و عفاف افزود: اگر تاریخ را بررسی کنید در می یابید که دو بار در دو منطقه مسلمان نشین طبق برنامه های دشمنان خواستند کشف حجاب کنند که یکی از انها آتاتورک در ترکیه برنامه کشف حجاب را انجام داد و با از بین رفتن حجاب بانوان اسلام هم کم کم از بین رفت و دومی رضا خان پهلوی هم در ایران خواست کشف حجاب کند که عده ای زیادی در مسجد گوهر شاد به علت مقاومت در  برابر ماموران شهید شدند و اجازه ندادند دشمن توسط رضا  خان به اهداف خود برسد بنابراین به پاس حرمت خون شهدایی که در مسجد گوهر شاد به دستور رضا شاه ملعون به شهادت رسیدند، این روز را روز حجاب و عفاف نامگذاری کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی عج استان زنجان گفت: دشمنان با فرهنگ‌سوزی ملت مسلمان قصد دارند فرهنگ غلط و غیر دینی خود را بر ما مسمانان القا کند و از بی حجابی و به عفتی زنان شروع کردند تا زودتر به نتیجه برسند چرا که با بی حجابی و بی عفتی تمامی منکرات به سراغ می آیند و فرهنگ اصیل و اسلامی نابود می شود و با نابودی این فرهنگ اسلامی جای خالی فرهنگ محسوس شده و دشمنان با فرهنگسازی غربی  خود باور درونی  و ایمان و اعتقاد جامعه را از بین خواهد برد. 

حجت الاسلام متین با بیان اینکه حجاب برای زنان وسیله ایست تا وسیله اش نکنند اظهارداشت: حجاب برای زن حیا و عفت، ارزش، انسانیت، و برای مردان غیرت و برای جامعه آرامش  به همراه می اورد اگر زنی به حجابی و به عفتی را برگزیند از جایگاه انسانی و حتی حیوانی نیز تنزل پیدا می کند و وسیله و ملعبه برای دیگران و نامحرمان قرارداد می شود.

حاشیه های این مراسم: تجلیل از بانوان باحجاب در بسیج اصناف، برگزاری ایستگاه نقاشی برای کودکان و دختران نوجوان، قرائت بیانیه، و دادن شعار هایی در راستای حجاب و عفاف  و ارائه مشاوره فرهنگی و مذهبی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی حجابی مکمل نفوذ دشمن است+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..