تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تفکیک وزارت مسکن از وزارت راه و شهرسازی حیاتی است/ اشتغال، دغدغه سازمان نظام مهندسی باشد

ساعت: 19:45 منتشر شده در مورخ: 1396/04/21 شناسه خبر: 1147984

نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال باید یکی از بزرگترین دغدغه های سازمان نظام مهندسی باشد چرا که در آذربایجان غربی ۱۴۰۰۰ مهندس در ۷ رشته عضو نظام مهندسی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،سید هادی بهادری در بیستمین اجلاس سراسری هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: باید به موضوع شهرسازی بعنوان یکی از رشته های هفت گانه توجه بیشتری شود زیرا شهرسازی خوب میتواند ترافیک شهرها را کاهش و بحران های تامین آب را کم و فرهنگ عمومی شهری را بهبود بخشد.

وی با تاکید بر اینکه تفکیک وزارت مسکن از وزارت راه و شهرسازی بسیار حیاتی است، افزود: در حوزه مسکن نیازمند برنامه ریزی سیاست های مناسبی برای دهک های مختلف جامعه به منظورخرید مسکن هستیم سیاست وامی فعلی متناسب نیست.

نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی گفت: فرامون شدن کاردان های فنی یکی از بزرگترین سازمان نظام مهندسی است چرا که در کشور های توسعه یافته به ازا هر مهندس هفتاد تکنسین وجود دارد اما در ایران به ازی هر تکنسین حدود ۳۵ مهندس وجود دارد.

نماینده مردم اورمیه در مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال باید یکی از بزرگترین دغدغه های سازمان نظام مهندسی باشد چرا که در آذربایجان غربی ۱۴۰۰۰ مهندس در ۷ رشته عضو نظام مهندسی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تفکیک وزارت مسکن از وزارت راه و شهرسازی حیاتی است/ اشتغال، دغدغه سازمان نظام مهندسی باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..