تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمنان به دنبال نابودی عفاف و حجاب هستند

ساعت: 16:42 منتشر شده در مورخ: 1396/04/21 شناسه خبر: 1147897

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: از بین بردن حیا وعفت عمومی و تلاش برای نابودی بنیان خانواده و تغییر سبک زندگی اسلامی، از جمله اهداف دشمنان در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در اجتماع مردمی صیانت از حریم خانواده در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان بااشاره به توطئه های دشمنان برای نابودی عفاف و حجاب اظهار کرد: نابودی عفت و حجاب در جامعه اسلامی یکی از توطئه های اصلی دشمنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه دشمنان حریم خانواده را نشانه گرفته اند، افزود: از بین بردن حیا وعفت عمومی و تلاش برای نابودی بنیان خانواده و تغییر سبک زندگی اسلامی، از جمله اهداف دشمنان در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

وی با تاکید بر مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان، گفت: نباید از تهاجم به ارزش های دین و فرهنگ حجاب و عفاف، به سادگی گذشت و نسبت به این موضوع با تساهل وتسامح برخورد کرد.

مولودی تصریح کرد: باید از ارزش های دین حمایت و مراقبت کنیم و فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه نهادینه سازیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از هفته عفاف و حجاب به عنوان فرصتی برای ترویج سبک زندگی اسلامی نام برد و اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم تا در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب که تاثیر بسزایی در تحکیم بنیان خانواده دارد، گام برداریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمنان به دنبال نابودی عفاف و حجاب هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..