تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت از ورود محصولات تراریخته به کشور جلوگیری کند/ سلامت جامعه در خطر است

ساعت: 18:09 منتشر شده در مورخ: 1396/04/21 شناسه خبر: 1147548

رییس انجمن ارگانیک کشور با بیان این مطلب که ورود محصولات ترا ریخته به کشور به سلامتی مردم ضربه وارد می کند و دولت باید از ورود این محصولات جلوگیری کند، افزود: باید از تولیدات داخلی و ارگانیک حمایت شود تا به سلامت جامعه کمکی کرده باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "سید رضا نورانی" رییس انجمن ارگانیک کشور در حاشیه سفر به استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص شرایط استان گلستان برای رشد و توسعه محصولات ارگانیک گفت: استان گلستان با توجه به شرایطی که دارد به اجبار باید قطب ارگانیک کشور شود.

وی در ادامه افزود: یارانه به تولید محصولات ارگانیک  کشور در جهش این بخش تاثیر گذار خواهد بود.

رییس انجمن ارگانیک کشور در ادامه گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ورود محصولات تراریخته به کشور اظهار کرد: ورود محصولات تراریخته به کشور به سلامتی مردم ضربه وارد می کند.

"نورانی" در همین راستان در خصوص راهکار های عدم ورود محصولات تراریخته به کشور اصریح کرد:ما در مقابل با حمایت از تولیدات ارگانیک باید به سلامت جامعه کمک کنیم و این موضوعی بسیار مهمی است.

وی در پایان از دولت درخواست کرد تا از ورود چنین محصولاتی به کشور جلوگیری کند و تاکید کرد: دولت در ورود این محصولات به سفره های مردم تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت از ورود محصولات تراریخته به کشور جلوگیری کند/ سلامت جامعه در خطر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..