تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاوروف به مخالفان: تغییر نظام «اسد» را فراموش کنید

کد خبر: ۵۶۵۰۸۸

۵۲۱  بازدید

وزیر امور خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) گفت: مخالفان سوری باید از مقوله تغییر نظام بشار اسد صرف نظر کنند.

خبرگزاری ایسنا: وزیر امور خارجه روسیه امروز (چهارشنبه) گفت: مخالفان سوری باید از مقوله تغییر نظام بشار اسد صرف نظر کنند.

اسکای نیوز عربی گزارش داد، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در ادامه اظهارات خود ضمن ابراز امیدواری نسبت به تحکیم آتش‌بس در سوریه، تاکید کرد، در پی توافق‌های آستانه درباره ایجاد مناطق عاری از تنش، سوریه به زودی شاهد تحولات مثبتی خواهد بود.

وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس خبری مشترک با همتای بلژیکی خود در بروکسل گفت: پیش‌تر منطقه عاری از تنش در جنوب غربی سوریه با مشارکت نظامیان و دیپلمات‌های روسیه، آمریکا و اردن ایجاد شد و این امر به کاهش خشونت کمک کرد و با توجه به تداوم سیاست برقراری آتش‌بس در سوریه انتظار می‌رود روند کاهش خشونت تحکیم و تقویت شود.

وی همچنین از امضای توافق ویژه ایجاد مرکز نظارت در اردن از سوی روسیه سخن به میان آورد و گفت: سندی که نمایندگان روسیه، آمریکا و اردن در عمان امضا کرده‌اند، بندی دارد که بر ادامه گفت‌وگوها برای رسیدن به توافق درباره ایجاد مرکز کنترل و نظارت تاکید می‌کند.

لاوروف تأکید کرد که گفت‌وگوها درباره ایجاد سه منطقه عاری از تنش دیگر ادامه دارد و نشست اخیر آستانه پیشرفت قابل توجهی در این زمینه محقق کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاوروف به مخالفان: تغییر نظام «اسد» را فراموش کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..