تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال بارش برف از امروز در ارتفاعات مازندران

مدیرکل هواشناسی مازندران از احتمال بارش برف از امروز در ارتفاعات استان خبرداد.

در مازندران برف میبارد

سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران با پیش بینی شرایط جوی این استان در روزهای آینده، اظهار کرد: از امروز بعدازظهر تا فردا بارش سنگین در استان مازندران صورت می‌گیرد و به ویژه این بارش ها در شهرستان نور و شهرستان های همجوار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این بارش ها به میزان 60 میلی متر است و مناطقی از استان مازندران که بیش از 3 هزار و 700 متر از سطح دریا ارتفاع دارند شاهد بارش برف هستند.

مدیرکل هواشناسی مازندران تصریح کرد: مسافران و هم استانی هایی که در مناطق ساحلی قرار دارند باید در روزهای پایانی هفته از ورود به دریا پرهیز کنند و همچنین مسئولان شهرستان های ساحلی اقدامات ویژه را برای پیشگیری از آسیب های احتمالی در نظر داشته باشند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال بارش برف از امروز در ارتفاعات مازندران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..