تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محكوميت مديرعامل بانك خصوص

شنيده شده است هیئت انتظامی بانک‌ها رأی محکومیت مدیرعامل بانک خصوصي‌ "س"را صادر کرده است البته اين راي قطعي نبوده و هم‌اکنون رأی این هیئت و درخواست تجدید نظر در نوبت طرح در شورای پول و اعتبار است.

به گزارش خبرنگار شمانيوز شنديده شده است هیئت انتظامی بانک‌ها در ادامه رسيدگي به تخلفات بانك ها رأی محکومیت مدیرعامل بانک‌ خصوصي "س"را صادر کرده است البته اين راي قطعي نبوده و هم‌اکنون رأی این هیئت و درخواست تجدید نظر در نوبت طرح در شورای پول و اعتبار است.

در ارديبهشت ماه سال جاري نيز مدیر نظارت بر بانکها و موسسات اعتباری بانک مرکزی از ارسال پرونده 10 بانک به هیات انتظامی خبر داد و گفت: هم اکنون، احکامی برای بانک های متخلف صادر شده است.

هیات انتظامی بانك ها، بر اساسقانون پولی و بانکی کشور و برنامه ششم توسعهاختیاراتیدارد وترکیب آن هم شامل نماینده دادستان،یک نفر به انتخاب شورای پول و اعتبار و یک نفر هم به انتخاب مدیران عامل بانکها است و با توجه به نوع تخلفو موضوع، پروندهدر هیات انتظامی مطرح می شودو به میزان تخلف و شرایط ، جرایمي براي متخلفين در نظر گرفته خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محكوميت مديرعامل بانك خصوص»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..