تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست با قیمت پایین‌تر از توتال را قبول نکردند

صراط: معاون وزیر کشور در دولت دهم با بیان اینکه قرارداد توتال جفا به توان و نیروی جوانان داخل کشور است، گفت: فرمانده قرارگاه خاتم‌ اعلام کرده که این قرارگاه و همچنین سه شرکت دیگر ایرانی درخواست دادند که پروژه توتال را درون کشور با قیمت پایین‌تری بساند.

به گزارش تسنیم، سیدصولت مرتضوی ظهر امروز در آئین رونمایی نخستین سامانه شبیه‌ساز راهبری قطارهای شهری در کشور اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های توسعه رمز دستیابی به استقلال است و اگر استقلال کشور دستخوش تلاطم شود اقتدار و آزادی نیز به همان نسبت زیر سوال می‌رود.

معاون وزیر کشور در دولت دهم گفت: اصل اساسی که در شهرداری مشهد در دوره کاری خود مدنظر داشتیم تلاش در راستای اعتلای اقتصادی با نگاه به داخل بود و همواره استفاده از تولید داخلی را اولویت قرار می‌دادیم.

مرتضوی با بیان اینکه اعتماد به نیروهای داخلی سرمنشا تحول اقتصادی و فرهنگی است تاکید کرد: چین و هند نمونه بسیار مناسبی در این زمینه هستند که نگاه به خارج را قطع کرده و تا حدود زیادی مانع ورود کالای خارجی می‌شوند.

وی افزود:برای رسیدن به مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی باید دامنه ریسک‌پذیری خود را افزایش دهیم و در واقع باید عیار اعتماد به جوانان را افزایش و یاس و ناامیدی در کشور را کاهش دهیم.

معاون وزیر کشور در دولت دهم با انتقاد از انعقاد قرارداد با شرکت نفت و گاز توتال و با تاکید بر این مهم که این مهم جفا در حق جوانان ایرانی است، تصریح کرد: برخی این قرارداد را موفقیتی در راستای شکستن تحریم‌ها قلمداد می‌کنند در حالی که در همین کشور دانشمندان و جوانانمان غنی‌سازی هسته‌ای را به مرز 20 درصد نیز رساندند و این ثمره اعتماد به نیروی داخلی است.

وی گفت: فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) اعلام کرده که این قرارگاه و همچنین سه شرکت دیگر ایرانی درخواست دادند که پروژه توتال را درون کشور با قیمت پایین‌تری بسازند اما مورد قبول واقع نشده است.

معاون وزیر کشور در دولت دهم با اشاره به اینکه چنین قراردادهایی سبب فرار مغزها می‌شود، تصریح کرد: تنها راهکار برون‌رفت از مشکلات فعلی اتکا به توان و ظرفیت داخلی است، در دوران دفاع مقدس نیز در حوزه امکانات سخت‌افزاری مشکل داشتیم اما امروز در این حوزه بسیار قوی هستیم و با تمامی کشورهای جهان هماوردی می‌کنیم. براساس مولفه‌های اقتصاد مقاومتی باید نگاه ما به داخل باشد و در عین حال از تجارب دیگران نیز استفاده کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست با قیمت پایین‌تر از توتال را قبول نکردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..