تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیب پرور: بسیج در عرصه نظامی تقویت می شود

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عرصه نظامی ازجمله زمینه هایی است که بسیج در کنار فعالیت های فرهنگی و اجتماعی آن را تقویت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا از بسیج، سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور روز چهارشنبه در جمع بیش از 200 نفر از فرماندهان گردان های بیت المقدس اردوگاه مالک اشتر حضور یافت و از روند آموزشی آنان بازدید کرد.

وی در این مراسم با اشاره به اهمیت تقویت بعد نظامی در بسیج افزود: هدف ما از برگزاری دوره های آموزشی برای فرماندهان گردان های بیت المقدس، ایجاد آمادگی هر چه بیشتر در سطح گردان های رزمی بسیج در راستای تقویت بنیه دفاعی کشور است.

سردارغیب پرور با تاکید بر اینکه قدرت دفاعی در همه ادوار اهمیت بالایی دارد، گفت: تلاش ما براین است که فرماندهان گردان ها، گروهان ها و دسته های بیت المقدس در عین کسب بصیرت اسلامی و انقلابی از چابکی و جسارت لازم برای ورود در عرصه های دفاعی برخوردار شوند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش تا آخرین رده در بسیج تصریح کرد: در سال 96 یکی از اولویت های بسیج برگزاری دوره های آموزشی لازم برای اعضای گردان های بیت المقدس است که سازمان بسیج و سپاه های استانی تدابیر لازم را برای این امر اتخاذ کرده اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اهمیت کار گروهی افزود: ما در کار گروهی نیاز به تمرین بیشتر داریم و این دوره فرصت خوبی است تا فرماندهان گردان ها کار گروهی را در عرصه های مختلف تمرین کنند.

وی در پایان با تاکید براهمیت سازماندهی صحیح افراد در گردان های رزمی تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم که از ظرفیت بسیج در عرصه های مختلف از جمله عرصه نظامی استفاده کرده و قدرت دفاعی کشور را تقویت نماییم و گردان های بیت المقدس در این زمینه نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیب پرور: بسیج در عرصه نظامی تقویت می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..